actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 9th December 2009, 12:01
Alexandra
Gast
 
Posts: n/a
Ryanair breidt verder uit in Charleroi

De Ierse lagekostenmaatschappij Ryanair vliegt vanaf maart volgend jaar op 6 nieuwe bestemmingen vanuit Charleroi. Er worden vier nieuwe Boeings ingezet

Reizigers zullen vanuit Charleroi kunnen vliegen naar Ibiza, Sevilla, Krakau (Polen), Kaunas (Litouwen), Nador (Marokko) en Zadar (Kroatië).

Ryanair wil voor die zes nieuwe routes vier nieuwe Boeings 737-800 stationeren op Charleroi, wat het totaal op twaalf brengt. De nieuwe investering van Ryanair in "Brussels South" komt neer op zowat 170 miljoen euro. Er zouden rechtstreeks en onrechtstreeks 225 banen bijkomen.

www.deredactie.be

Mening: Ik vind dit goed dat Ryanair vanaf volgend jaar vliegt op 6 nieuwe bestemmingen vanuit Chaleroi. De tickets zullen niet duur zijn aangezien Ryanair een zeer goedkope vliegtuigmaatschappij is. Ik vind het positief dat er zoveel nieuwe banen bijkomen nu er zeer veel mensen geen werk meer hebben omwille van de crisis.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 9th December 2009, 21:52
maxim.verbueken maxim.verbueken is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Lier
Posts: 24
Stuur een bericht via MSN naar maxim.verbueken
Dit is goed nieuws voor de luchthavenmaatschappij in België. Zes nieuwe vluchten is altijd goed voor onze welvaart en toegankelijkheid naar de rest van de wereld.
Ryanair vind ik persoonlijk een fantastische vliegmaatschappij, met al hun goedkope vluchten. Zeer goed voor de arme studenten zoals wij die al te graag willen reizen maar het geld niet hebben voor zo'n dure vliegtuigtickets bij de meeste vliegmaatschappijen.
De 225 nieuwe vacatures die hier bijkomen zijn natuurlijk ook heel welkom tijdens deze financieel harde tijden. Hopelijk gaat Ryanair ons binnenkort nog meer verrassen.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 11th December 2009, 11:01
Gibb.Pemen Gibb.Pemen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie:
Posts: 46
Ikzelf heb nog nooit met Ryanair gevlogen, maar ik vind het goed dat er zes nieuwe vluchten bij komen. Dit brengt vele positieve aspecten met zich mee. Ten eerste heb je vacatures die vrijkomen, Charleroi zet een stap richting een betere en grotere luchthaven. Economisch gezien zal dit meer reizigers aan trekken, waardoor de luchthaven van Charleroi aan populariteit wint. Enig nadeel dat ik kan bedenken is dat de inwoners meer drukte zullen ervaren. Aangezien ze al lang weten dat daar een luchthaven is, hebben ze niet veel recht om te klagen. Dit is eindelijk nog eens een positief punt voor de Belgische luchtvaart, na het vertrek van DHL.
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 11th December 2009, 17:42
yannick.michiels yannick.michiels is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Dessel
Posts: 44
Een geweldige verbetering. Ik vlieg vaak met Ryanair, maar moet voor de meeste bestemmingen via Keulen of Frankfurt vliegen. Doordat Keulen nu vergroot in bestemmingen, zullen hier veel meer mensen gebruik van maken. Hierbij zal de 'afgelegen' luchthaven ontwikkelen en weeral zorgen voor meer werkgelegenheid (luchthavenpersoneel, horecazaken, krantenwinkels, ...).
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:24.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.