actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 19th November 2012, 10:46
J*roen.Bosmans J*roen.Bosmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Lommel
Posts: 165
Diesel wordt dinsdag goedkoper

Diesel wordt dinsdag goedkoper
maandag 19 november 2012, 10u28

Diesel tanken wordt dinsdag iets goedkoper. Dat deelt de federale overheidsdienst Economie mee. De maximumprijs voor een liter diesel bedraagt dan 1,5330 euro, of een daling met 1,3 cent.


De prijsdaling is het gevolg van het goedkoper worden van de olieproducten op de internationale markten.

In oktober werd nog een recordprijs aan de pomp betaald van 1,6 euro voor een liter diesel.

Bron: http://www.standaard.be/artikel/det...121119_00373496

Mening: Joepie, een daling van de dieselprijs! Na alle stijgingen die er telkens gebeuren met de brandstofprijzen, gaat de diesel nu nog is een keertje dalen. Ik heb nog nooit duurder getankt dan 1,45 euro per liter. De prijs zal toch telkens verschillend van tankstation tot tankstation. Ik vind de brandstofprijzen nog steeds veel te duur. Het openbaar vervoer is veel goedkoper, maar veel onhandiger uiteraard. Onduidelijkheden, vertragingen, stakingen, ...
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 19th November 2012, 11:07
kaat.vennekens kaat.vennekens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Kasterlee
Posts: 71
Diesel wordt dinsdag goedkoper

De diesel die wat goedkoper wordt is inderdaad een positief lichtpuntje in een maatschappij waar prijsverhogingen mode zijn geworden.
Een daling van 1,3 cent is dan wel niet veel, maar toch beter iets dan niets.Tegenwoordig moeten we tevreden zijn met al dat we 'krijgen' en een positieve kijk hebben op de maatschappij, want anders haal je het einde van de dag niet vrees ik.
Hoewel ik, als 20-jarige, hier nog niet genoeg bij stil sta volgens mij.
Elke morgen staat er ontbijt voor me klaar, ik vertrek met de auto naar school, wanneer ik thuis kom staat er een maaltijd voor me klaar.
Hoe deze middelen daar allemaal gekomen zijn, neem ik voor de hand liggend. Mijn ouders gaan beide werken en verdienen geld om mij te onderhouden.
Maar ik besef volgens mij nog niet genoeg dat er mensen zijn in België die dit niet voor elkaar krijgen.
Vroeger was het steeds in andere en verre landen, maar we worden er steeds meer mee geconfronteerd. In deze tijden lopen we allemaal het risico om zonder werk te geraken, en dus zonder loon.
Volgend jaar is het voor mij ook zover. Ik moet opzoek gaan naar een job. Zal ik deze vinden of niet?

We zullen dan maar blij zijn met de kleine en eenvoudige dingen in het leven. En met een verlaging van de Dieselprijs.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 03:59.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.