actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th December 2014, 19:47
kobe.s*its kobe.s*its is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Vosselaar
Posts: 20
"Hulpkreet dader steekpartij genegeerd"

"Hulpkreet dader steekpartij genegeerd"

Bron: vtmnieuws.be

Justitie onderzoekt of er iets is misgegaan bij de begeleiding van de man die eergisteren een peutertje heeft neergestoken in de Delhaize in Deurne. De man had zélf een tijd geleden gezegd dat hij het psychisch moeilijk had, tegen de psychiater die hem begeleidde. Hij heeft namelijk al een lange geschiedenis in de psychiatrie, hij is zeven jaar geleden geďnterneerd en werd sinds zijn vrijlating begeleid, maar dat heeft hem dus niet kunnen tegenhouden.

Mening:

Ik vind het schandalig hoe de dader te werk is gegaan. Wat hij gedaan heeft maandag is een schande. Hij moet hiervoor zwaar gestraft worden, want wat hij doet kan nooit goed gekeurd worden. Het moest maar eens bij zijn kinderen gebeuren. De straf kan niet groot genoeg zijn wat mij betreft.
De dader heeft zelf gezegd dat hij het psychologisch moeilijk heeft, maar dit is voor mij geen excuus. Zoiets doe je niet omdat je het psychologisch moeilijk hebt, dit doe je omdat je niet goed bij je hoofd bent.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:10.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.