actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 20th November 2016, 09:28
ColinW*uters ColinW*uters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Mol
Posts: 51
Dronken passagiers houden toestel Brussels Airlines uren aan de grond

Een toestel van Brussels Airlines heeft zaterdag op de luchthaven van Zaventem uren vertraging opgelopen nadat dronken passagiers uit het vliegtuig moesten worden gezet. Dat meldt de VRT. Het nieuws wordt bevestigd door de luchtvaartmaatschappij.

De vlucht met 136 passagiers aan boord moest normaal om 15.30 uur vertrekken richting Alicante. ‘De boarding verliep normaal. Toen het toestel naar de startbaan reed, begon een groep mensen zich te misdragen. Een oproep van de bevelhebber haalde niets uit. Daarop besliste de bevelhebber om, uit veiligheidsoverwegingen en om het comfort van de andere reizigers te vrijwaren, terug te keren naar de gate’, aldus een woordvoerster van Brussels Airlines. Er was ook sprake van dreigementen tegenover de bemanning. Het toestel van Brussels Airlines is tijdens het incident nooit in de lucht geweest.

Nieuwe bemanning

Het ging om een groep van 41 passagiers die uit het toestel werd gezet. Een deel van hen was onder de invloed van alcohol. Het ging niet om Belgen. Brussels Airlines wil de nationaliteit van de betrokken passagiers niet vrijgeven. De politie werd er bij gehaald.

De vlucht liep 2,5 uur vertraging op. Niet alleen diende de groep en hun bagage het toestel te verlaten, er was ook een nieuwe bemanning nodig omdat die anders het maximum toegelaten aantal vlieguren dreigde te overschrijden.

20/11/2016
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161120_02580913

Eigen mening:
Raar dat dit kan gebeuren vind ik. Ik dacht dat als je dronken was of onder invloed van een drug je niet op een vliegtuig mocht en dat het gewoon zou vertrekken. En waarom was er geen bewaking op de vlieghaven die de passagiers kon verwijderen uit het vliegtuig, want het duurde 2.5 uur tot de politie ter plaatse was. Dit hele gebeuren kan wel eens een dure grap zijn want er zijn nieuwe bemanningsleden moeten worden bijgehaald, de passagiers hebben 2.5 uur moeten wachten en er is waarschijnlijk vertraging opgelopen. Ik vind dat ze deze passagiers goed mogen beboeten ,want zoiets kan echt niet vind ik.

Laatst aangepast door ColinW*uters : 20th November 2016 om 09:34.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:08.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.