actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 17th November 2009, 10:10
TimDriesen TimDriesen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: Herentals
Posts: 53
Gangsterliefje Lesley Deckers weer vrij

Gangsterliefje Lesley Deckers weer vrij

De 23-jarige Lesley Deckers is vorige week vrijgelaten uit de gevangenis van Brugge. Dat schrijven de Corelio-kranten. De tot de islam bekeerde vrouw uit Hoboken kaapte op 23 juli samen met een medeplichtige een helikopter. Ze dwongen de piloot onder bedreiging van een pistool te landen in de gevangenis van Brugge. Mohammed Johri, het vriendje van Deckers, en de gangsters Ashraf Sekkaki en Abdelhaq Melloul-Khayari sloegen samen met Deckers op de vlucht.

Ondertussen zitten ze allemaal weer in de cel. De kamer van inbeschuldigingstelling van Gent liet Deckers vrij onder voorwaarden. Ze mag niet naar het buitenland en mag geen contact hebben met haar kompanen. Ze moet zich later voor de rechtbank verantwoorden. (belga/odbs)

De morgen 17/11/2009
--------------------------------------------------------------------------
Dit maak je enkel mee in België, ze geven eerst een massa geld uit om Lesley Deckers te zoeken nadat ze haar vriendje hielp ontsnappen uit de gevangenis. Dan hebben ze ze eindelijk gevonden en achter slot en grendel gestopt. Nu laten ze haar weer vrij onder voorwaarden. Ik begrijp ons landje toch niet hoor. Wanneer ik vandaag een pistool koop en ik bedreig een helikopter piloot om dutroux te helpen ontsnappen tijdens de ontspanning moet ik toch maar 2 maanden de cel in
Dit kan toch allemaal echt niet meer. Criminelen kunnen precies maar doen wat ze willen en er komt maar een sancties van 4 maanden maximum
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:04.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.