actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 30th November 2009, 14:50
jeroen.ooms@edu.khk. jeroen.ooms@edu.khk. is offline
Jeroen.Ooms
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Merksplas
Posts: 47
De Gelder overgeplaatst na zelfmoordpoging

'De Gelder overgeplaatst na zelfmoordpoging'

Kim De Gelder, de jongeman die een bloedbad aanrichtte in kinderdagverblijf Fabeltjesland in Dendermonde, zou weer overgeplaatst zijn naar de gevangenis van Brugge. Volgens vtm wordt hij opgesloten in de psychiatrische afdeling na een zelfmoordpoging.

Begin september mocht De Gelder naar de gevangenis van Oudenaarde, waar hij een minder strikt regime kreeg opgelegd. Maar nu wordt hij dus weer van nabij opgevolgd.

Kim De Gelder viel op 23 januari gewapend met een mes het kinderdagverblijf Fabeltjesland in Dendermonde binnen. Hij stak in het wilde weg en bracht zo twee baby's en een 54-jarige kinderoppasster om het leven. Hij verwondde nog tien kinderen en twee begeleiders. Een week eerder, op 16 januari, was hij de hoeve van Elza Van Raemdonck in Vrasene binnengedrongen. Hij vermoordde de vrouw in haar slaapkamer.

bron: http://www.standaard.be/artikel/det...18&subsection=3

Ik vind het goed dat ze Kim De Gelder in de psychiatrische afdeling gaan opnemen, want daar hoort hij thuis als je het mij vraagt. Die jongen is zot en zotten horen in de psychiatrische instelling.
Ik heb geen medelijden met Kim De Gelder. Hij heeft zijn problemen zelf gezocht !!! Dit is hard, maar ik vind dat hij de gevolgen van zijn daad moet leren inzien. Het teken dat hij een zelfmoordpoging ondernam, maakt wel duidelijk dat hij nu ten volle beseft wat hij heeft aangericht.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:14.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.