actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Just Comments...
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 9th December 2014, 15:06
JASPER.W*LLEMSENS JASPER.W*LLEMSENS is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Beerse
Posts: 20
"Verdachte aangehouden voor moord op Béatrice"

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...-Beatrice.dhtml


In het onderzoek naar de moord op Béatrice Berlaimont (14) uit Sesselich is vandaag een verdachte aangehouden. Dat schrijft L'Avenir. De man werd opgepakt in Aarlen en zit in voorlopige hechtenis. De buurt waar de arrestatie gebeurde, is afgezet, meldt de krant.
Béatrice verdween op 21 november toen ze op weg was naar school. Tien dagen later werd haar levenloze lichaam teruggevonden in het Sesselich-bos, in de provincie Luxemburg. Ze was in een deken gewikkeld en er zou ook een kussen bij het lichaam gelegen hebben. Of Béatrice met het kussen verstikt werd, is niet duidelijk.

Verschillende kranten meldden vorige week dat de politie en het gerecht een robotfoto gemaakt hadden van een mogelijke verdachte.

Volgens VTM NIEUWS ging het om een foto van een man die kort na de verdwijning uit het bos kwam waar het meisje werd teruggevonden. "De buurman had de man gezien en op basis van zijn aanwijzingen is de robotfoto gemaakt." Het parket wilde geen commentaar kwijt over de mogelijke foto.

Béatrice werd zaterdag begraven in Aarlen. Meer dan duizend mensen kwamen afscheid nemen van het meisje.


Eigen mening:

Ik vind verhaal erg aangrijpend ik vind het verschrikkelijk wat er met het meisje is gebeurt. Ook voor de familie moet dit een hele klap zijn, daarom hoop ik dat ze snel de dader vinden en hem een gepaste straf geven. Want ik denk wel dat het vinden van de dader en het weten waarom hij dit allemaal gedaan heeft een belangrijke stap is in het rouwproces van de familie. Ik vind het wel vreemd dat het meisje pas na 10 dagen is gevonden, er was nochtans al op die plek gezocht maar niets gevonden.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:08.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.