actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 23rd November 2004, 16:32
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf
 
Geregistreerd op: Oct 2004
Locatie: Borgerhout
Posts: 371
Britse 11 september verijdeld

Britse 11 september verijdeld
De Londense zakenwijk Canary Wharf. De Britse veiligheidsdiensten hebben een Al Qaida-luchtaanval tegen Londen verijdeld. Dat meldde maandag de Britse televisiezender ITV. Het terreurnetwerk Al Qaida van Osama bin Laden zou vliegtuigen tegelijkertijd laten neerstorten op de Londense zakenwijk Canary Wharf en de luchthaven Heathrow, vergelijkbaar met de aanslagen van 11 september 2001 in New York en Washington DC.

Tot de Canary Wharf behoort onder meer de wolkenkrabber One Canada Square van 235 m hoogte. De One Canada Square telt 50 verdiepingen. In totaal werken er meer dan 10.000 mensen. In de twee kantoorgebouwen ernaast huizen ongeveer 16.000 mensen.

Nick Robinson ITV verklaarde dat "een nachtmerrie werd voorkomen." Robinson baseert zich op een anonieme bron bij de veiligheidsdiensten. Op welke manier de plannen aan het licht kwamen, is voorlopig niet bekend. Of er mensen zijn aangehouden evenmin.

Het blijft ook gissen wie de anonieme bron van Robinson is. Het zou gaan om een hooggeplaatste figuur binnen de veiligheidsdiensten of de regering. De Britse minister van Binnenlandse Zaken en de Londense politie onthielden zich van commentaar.

23/11/04 09u45




Als ik dit weer lees vraag ik me gewoon af: gebeurt het allemaal echt? of wordt dit alles weer inmens opgeblazen?
__________________
doe je mond maar open als je zeker weet dat wat je wil zeggen mooier is dan de stilte
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 25th November 2004, 23:06
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: Nijlen
Posts: 19
Stuur een bericht via MSN naar Jan
Lightbulb

Ik denk (hoop) dat dit voor een groot stuk is opgeblazen.

Je gaat mij niet zeggen dat er met deze veiligheids toestanden er iemand een vliegtuig kan laten neerstorten of zelfs nog maar er aan denken. Volgens mij is er wel iets van aan maar mag je het wel met een korrel zout nemen.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 28th November 2004, 17:30
yannick.staelens's Avatar
yannick.staelens yannick.staelens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2004
Locatie: Vlaanderen/Nijlen
Posts: 105
Toch raar dat we er dan niets van in het nieuws gezien hebben hé... Een bewijs denk ik dat het veel opgeblazen is!! Er is misschien IETS van waar... maar waarom zien we er dan niets van in de krant of op TV?? Of heb ik dit gewoon gemist?
Volgens mij had het echt wel gekund....alleen dit voorbeeld is op dit moment dik bij zen haar gegrepen,aangezien er geen media-aandacht was ....
__________________
Beter een beetje raar dan doodnormaal
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:40.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.