actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Winnaars & verliezers
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 27th February 2012, 13:19
Tanita.Nuyts Tanita.Nuyts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Tessenderlo
Posts: 24
'A Separation' beste buitenlandse film - Geen Oscar voor 'Rundskop'

'A Separation' beste buitenlandse film - Geen Oscar voor 'Rundskop'
sterrenparade gaat van start in hollywood foto s

E-mail bericht
Bookmarken/Delen

04:42 Update And the Oscar went to... 'A Separation'. Het is Rundskop met andere woorden niet gelukt om de Oscar voor beste buitenlandse film in de wacht te slepen. Zoals een beetje te verwachten viel maakte de Iraanse film zijn favorietenrol waar.

In het Kodak Theatre ging rond 02.30 uur (onze tijd) de Oscaruitreiking van start. Voor aanvang van de Oscarshow verzamelden de sterren op de rode loper van het Kodak Theatre. Ook Michaël R. Roskam en Matthias Schoenaerts mochten paraderen voor een uitzinnige massa.

Dit is natuurlijk geen relevant wereldnieuws maar toch wou ik dit artikel even posten. Het was wel te verwachten dat we geen Oscar zouden winnen, net iets te hooggegrepen voor ons kleinen Belgenlandje. Alleen wat ik spijtig vind is dat er wel veel geld is kunnen vrijgemaakt worden voor een serieuze promotiestunt. Er is massa's geld in gepompt om deze film te promoten in Amerika terwijl er over heel België geld te kort is om dingen te verwezenlijken die wel van belang zijn. Soms denk ik toch waar zitten ze met hun verstand.

bron/ GVA: http://www.gva.be/oscars/sterrenpar...ood-foto-s.aspx
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 16th April 2012, 23:40
Jynthe's Avatar
Jynthe Jynthe is offline
Jynthe.Stabel
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Arendonk
Posts: 66
Ik ga volledig akkoord met de mening van Tanita. Toen ik hoorde wat voor immense bedragen de ministers ineens konden losmaken om deze film te promoten in Amerika, viel mijn mond telkens open. Ik vind dat ze eerst prioriteiten moeten geven aan de zaken die echt belangrijk zijn. Een Oscar winnen had leuk geweest, maar hoort volgens mij nog steeds niet bij de prioriteiten van een land.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:13.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.