actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 3rd October 2010, 16:02
johanvandenbosch johanvandenbosch is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Herentals
Posts: 106
Kim Geybels eist schadevergoeding

De N-VA gaat niet in op de schadevergoeding die Kim Geybels eist van de partij. Geybels zelf dient daarom effectief een strafklacht in wegens afpersing en laster. De N-VA blijft erbij dat de partij recht in haar schoenen staat en laat de zaak over aan advocaten.

Geybels beweert dat N-VA-voorzitter Bart De Wever, fractieleidster Liesbeth Homans en senaatsvoorzitter Danny Pieters haar tot ontslag hebben gedwongen na haar onverkwikkelijke avontuur in Thailand. Afgelopen woensdag liet de advocaat van de spoedarts-senator per aangetekende brief weten dat Geybels een strafklacht met burgerlijke partijstelling zou indienen indien er geen schadevergoeding betaald zou worden.

Volgens de advocaat van de N-VA zou het gaat om twee klachten: De eerste klacht is gericht tegen De Wever, Homans en Pieters wegens afpersing. De tweede tegen de N-VA en woordvoerster Valerie Van Peel wegens laster.

De N-VA is gerust in de afloop. "De betrokkenen noch de N-VA hebben zich in deze zaak iets te verwijten. We kunnen enkel betreuren dat mevrouw Geybels nu gekozen heeft om de partij maximaal proberen te beschadigen met laster en onterechte aantijgingen", luidt het in een mededeling.
Bron : De Morgen 1/10/2010

Eigen mening : Werkelijk hilarisch. Hoe zo'n jong iemand na een drugszaak met haar vriendje die aan drugs zit eist van haar voormalige partij het mooie bedrag van 472.000euro. Easy money. Daarmee kan ze nog vele kortgerokte kledingstukken kopen
Akkoord, je mag als vrouw gerust je troeven uitspelen en sexy voor de dag komen. Maar een kleedje tot net onder de poep...NEEN, laat dat niet toe. Straks willen al onze politici zich zo gaan kleden en dat willen we zeker niet. Denk maar aan Milquet, Bracke and De Wever
Trouwens, als je gaat googlen naar deze jonge urgentiearts kom je fotoshoots, film, zelfs haar gsm nummer tegen. Volgens mij iemand die ze niet allemaal heeft.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 3rd October 2010, 17:39
AVO AVO is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Grobbendonk
Posts: 122
Ik denk dat een klacht indienen tegen een partij meestal verloren moeite is, of je nu recht in je schoenen staat of niet.

BTW ik vind niet dat het terzake doet dat Geybels met een kort rokje rondloopt. Als een rechter hier rekening mee zou houden, is er geen sprake meer van objectiviteit en dus ook niet van rechtvaardigheid.
__________________
Everybody is a genius.
But if you judge a fish by its ability to climb a tree,
it will live its whole life believing that it is stupid.
A. Einstein
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 3rd October 2010, 21:19
Davy.Lostermans's Avatar
Davy.Lostermans Davy.Lostermans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Herenthout
Posts: 51
Ik vind dat ze haar reputatie als urgentiearts in Lummen volledig aan diggelen aan het slaan is.
Ze houdt steevast haar voet bij stuk over haar standpunt. Ik begrijp dat je de waarheid naar voren wil brengen. Maar haar ontslag bij de N-VA was enerzijds toch een logische stap, omdat de geloofwaardigheid van de partij hier op het spel stond, anderzijds mss ook wat drastisch. Ze geraakte betrokken in een "duistere" drugstransactie waarbij zij en haar vriend, een collega N-VA politicus(die al getrouwd was met een gezin) betrokken geraakten. Hierbij kwamen verschillende versies van het verhaal aan bod. zoals het feit dat haar vriend ziek was en de drugs nodig had voor medische redenen, wat later bleek dat hij zwaar verslaafd was.
Een vreemde zaak.
Nu, of we de waarheid ooit zullen te weten komen...

Nu, ze is na beraadslagen, zelf uit de partij gestapt. En nu blijkt dat Bart Wever haar zou bedreigd hebben om haar medische carrière met de grond gelijk te maken.http://www.gva.be/nieuws/binnenland...t-te-maken.aspx)
Heel verwarrend allemaal.
Mijn mening, laat het gewoon zoals het is. Ze is het voor haar zelf erger aan het maken dan het effectief nodig is. Als ze dan toch recht in haar schoenen staat en ze kan de zaak winnen...dan is dat zo. Maar voor de N-VA is dit niet echt een leuke schouderklop na het hele gedoe met de regeringsvorming.

Reactie op johan: Ik vind het een beetje opgeblazen gedoe met die "te sensueel en te sexy" gekleed van Geybels. Iedereen mag zich kleden zoals ze willen. Ik vond het niet zo overdreven wat ze aanhad. Ik heb al erger gezien. Die kleurrijke strikjes van Bracke en het algemene stijve, gekostumeerde gedoe in de Senaat vind ik ook niet overtuigend overkomen. Terwijl zij hun zakken vullen en de grote jan uithangen, is er ook niet veel gebeurd of vooruitgang geboekt de laatste jaren in ons Belgenlandje. Een jonge, frisse wind kan alleen maar beterschap brengen, zolang ze zich niet als straatprostituee gaan kleden.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:14.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.