actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 16th December 2013, 21:59
Kristof.S*erckx Kristof.S*erckx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2013
Locatie: Retie
Posts: 20
Ministers strijden tegen homofobie

Binnenkort komt er in elke politiezone een meldpunt voor slachtoffers van homofobie en cyberpesten. Minister van Justitie Annemie Turtelboom en Minister van Binnenlandse Zaken Joëlle Milquet willen dat politie en justitie ook nauwer gaan samenwerken rond haatmisdrijven en discriminatie.

Politieagenten en magistraten krijgen een opleiding om slachtoffers op te vangen. Dat is niks te vroeg, want het aantal inbreuken stijgt. Dat vertelt de commissaris-generaal van de federale politie Cathérine De Bolle. Het meldpunt moet slachtoffers vertrouwen schenken en hen aanmoedigen om sneller klacht in te dienen.

VIDEO: http://www.standaard.be/cnt/dmf20131216_00890401

bron: De Standaard

mening: Ik ben helemaal niet akkoord met deze aanpak, het is niet de verantwoordelijkheid van de homoseksuelen om ervoor te zorgen dat dit probleem opgelost word. Op homoseksualiteit word nog steeds neergekeken, we leven ondertussen toch in de 21 eeuw. Ik vind het trouwens zeer onlogisch dat hetero mannen zich onconfortabel voelen bij homo's. Als hetero voel je jezelf toch ook niet tot iedereen aangetrokken, of is er iets dat ik nog niet weet? Het word dringend tijd dat ze werken aan een nieuw globaal imago voor de homoseksuelen, om te beginnen kan je al een ander scheldwoord hypen dan "gay"
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:36.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.