actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th December 2013, 22:51
Mathias.D*proost Mathias.D*proost is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2013
Locatie: Oud-Turnhout
Posts: 20
Zestienjarige gevat voor gewapende overval op apotheek in Sint-Niklaas

Drie of vier gemaskerde mannen hebben vrijdagavond omstreeks 20.20 uur een gewapende overval gepleegd op een apotheek in de Hofstraat in Sint-Niklaas. Het parket van Dendermonde meldt vandaag dat één van de daders kon gevat worden.
Volgens het parket had de apothekeres net haar zaak afgesloten toen een aantal mannen met een vuurwapen de zaak binnendrongen en er vandoor gingen met de inhoud van de kassa, de handtas en juwelen van de apothekeres. De overvallers vluchtten nadien te voet weg.

Zestienjarige
De politie was in de omgeving van de feiten aanwezig en kon één minderjarige verdachte van 16 jaar arresteren. De jongeman werd zaterdag voorgeleid voor de jeugdrechter in Dendermonde. De overige verdachten zijn nog voortvluchtig. Het onderzoek wordt voortgezet.


Mening: Soms begrijp ik toch niet waar het met onze maatschappij naartoe gaat. Toen ik zestien jaar was speelde ik nog voetbal op een pleintje en tegenwoordig doen ze al mee aan overvallen. Ik vraag me dan ook af waar de oorzaak van dit probleem ligt. Zaken die men terugziet in films, games of op internet? Hopelijk voor hen, en dan vooral voor de 16-jarige jongen, begaan ze vanaf nu geen stommiteiten meer.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...t-Niklaas.dhtml
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:55.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.