actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th November 2016, 10:12
Anton.B*ockx Anton.B*ockx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Dessel
Posts: 47
Politie controleert op rookverbod in cafés

Politie controleert op rookverbod in cafés

HERENTALS / OLEN / HERENTHOUT / GROBBENDONK / VORSELAAR - De politie van de zone Neteland hield vorige week een gerichte controleactie op de naleving van het rookverbod in horecazaken.
In samenwerking met de inspectiedienst van Volksgezondheid voerden de agenten controles uit in negen horecazaken verspreid over het werkgebied van de zone. Zowel uitbaters als klanten vormden voorwerp van de inspectie.

Vijf uitbaters zijn op de vingers getikt voor het ontbreken van de wettelijke pictogrammen of voor niet-conforme rookkamers. Een uitbater kreeg een proces-verbaal aan zijn broek.

Er zijn geen klanten beboet. Na de invoering van het rookverbod in 2011 hebben de meeste cafés aparte rookruimtes ingericht.

Eigen mening: Ik vind het een goed initiatief. Het rookverbod is sinds 2011 ingevoerd maar toch heb ik het gevoel dat dit op vele plaatsen niet voldoende wordt nageleefd. Natuurlijk zijn er ook horecazaken die hier wel rekening met houden en dat is positief. Zelf vind ik het belangrijk dat men in horecazaken niet rookt. Het is niet alleen slecht voor de gezondheid van de roker maar ook voor de personen in de omgeving (jong en oud). Wat mij betreft mag deze controle regelmatig gebeuren.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:55.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.