actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 5th October 2014, 18:14
Eva.V*nherck Eva.V*nherck is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Retie
Posts: 20
Bellewaerde lanceert regenverzekering

Regenweer hoeft potentiële bezoekers van Bellewaerde niet langer af te schrikken, want vanaf vrijdag kunnen ze een regenverzekering afsluiten. Als er meer dan vier millimeter regen valt, gespreid over de openingsuren, krijgen verzekerde bezoekers een ticket om het park op een andere dag opnieuw te bezoeken. Zo’n regenverzekering kost 2 euro. Dat meldt het attractiepark uit Ieper vrijdagmiddag.
'Het weer bepaalt bij bezoekers vaak of hun tripje al dan niet geslaagd is. Dat geldt evenzeer voor pretparken. Als het regent, dan boet ons park in aan kwaliteit. Met deze service wil Bellewaerde de kwaliteit van een parkbezoek garanderen en zo iedereen de kans geven om het park op een zonnige dag te ontdekken', klinkt het bij Bellewaerde. De verzekering kan bij minder weer toch een aanzet zijn om het park te bezoeken.

'De neerslaghoeveelheid wordt gemeten met behulp van een geijkte pluviometer in het park. Op basis van de metingen van het toestel wordt bepaald of de regenverzekering wordt toegekend. Bij meer dan vier millimeter regen, krijgen de verzekerde bezoekers automatisch een e-mail met een gratis ticket', klinkt het. 'De neerslaghoeveelheid zal ook te volgen zijn aan de pluviometer en aan de infostand. Dat zorgt toch ook voor wat spel', vult Bellewaerde aan.

bron: http://www.nieuwsblad.be/article/de...141003_01301548

mening:Ik vind dit een zeer goede regeling! Het is heel vaak dat mensen naar een pretpark gaan, dat de weerman voorspelt heeft dat het droog ging blijven en dat het dan uiteindelijk toch aan het regenen is. De regeling die bellewaerde lanceert is hier de perfecte oplossing voor! Dit zouden meer pretparken moeten aanschaffen! Hierdoor zullen mensen sneller een pretpark bezoeken zonder eerst naar het weer te moeten kijken.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 5th October 2014, 19:41
L*ura.present L*ura.present is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Malle
Posts: 172
Mening
Ik vind het best een beetje belachelijk dat er zo'n regenverzekering komt. Je gaat toch naar een pretpark wanneer ze goed weer voorspellen? Ik heb er toch een beetje een raar gevoel bij want langs de ene kant als het goed weer is die dag, is het 2 euro winst voor elke bezoeker die een verzekering voor een dag aangaat. Langs de andere kant kan het pretpark ook wel verlies draaien wanneer er op een regendag veel regenverzekeringen worden afgesloten.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 5th October 2014, 20:26
VeerleGrauwm*ns VeerleGrauwm*ns is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Rijkevorsel
Posts: 43
Ik heb toch zo mijn bedenkingen bij dit idee. Mensen kijken sowieso naar het weer als ze naar een pretpark willen gaan, als ze slecht weer voorspellen zullen ze sowieso al thuis blijven. Of het omgekeerde kan ook gebeuren. Mensen die naar het pretpark gaan op een regenachtige dag, gewoon om een gratis ticket te krijgen. Hoewel dit waarschijnlijk alleen de extreme fans zullen doen. Heb ook zo mijn vragen bij dat ‘gratis ticket’. Kan dit dan niet doorgegeven worden aan iemand anders? Hoelang is dat ticket dan geldig? Vaak komen mensen van ver om een pretpark te bezoeken en kan je niet zomaar binnen de maand (bijvoorbeeld) opnieuw een trip plannen naar dit pretpark.
Ik zelf zou gewoon op ‘safe’ spelen en enkel gaan wanneer het goed weer wordt.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:54.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.