actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th December 2013, 19:47
J*LIE.VORSSELMANS J*LIE.VORSSELMANS is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Wuustwezel
Posts: 109
17-jarig meisje valt ten prooi aan vleesetende drug ‘Krokodil’

Een 17-jarig meisje heeft vreselijke verwondingen opgelopen door het nemen van de levensgevaarlijke drug ‘krokodil’. De Mexicaanse had de vleesetende drug rechtstreeks in haar genitaliën geïnjecteerd.
De verwondingen die het meisje opgelopen heeft, zijn gruwelijk. Het meisje diende zich aan in het ziekenhuis met gescheurde genitaliën. ‘Het meisje had een infectie gekregen, waardoor haar genitaliën verrot zijn’, zegt José Sotero Ruiz Hernandez van de Mexicaanse overheid. ‘Ze zei dat ze de twee voorbije maanden de drug ‘krokodil’ frequent had genomen.’

‘Krokodil’ is een levensgevaarlijke vleesetende drug. Na de eerste injectie wordt de huid grijsgroen en schilferig. Daarna vormen zich zweren en rot het lichaam tot het vlees van het bot valt. De drug is aan een opmars bezig in Europa en is nu ook aangekomen in Mexico, waar ze volgens het meisje gewoon op straat gekocht kan worden.

De drug is veel goedkoper dan heroïne, maar des te gevaarlijker. De drug wordt bereid met codeïne, benzine, jodium en zwavel en moet worden ingespoten. Eens verslaafd, leef je nog een jaar, hooguit twee.

Bron: http://www.nieuwsblad.be/article/de...131211_00882655

Mening:
Dit artikel heb ik via facebook gevonden. Ik vind dit erg schrikwekkend en heb er ook filmpjes over gezien wat men juist bedoelt met wegrotten. De beelden zagen er vreselijk uit. Dat mensen zo met hun leven kunnen spelen. Echt waar. Uw verstand moet dan toch niet in je hoofd zitten als je zo'n rommel in een gezond lijf spuit? Wat met dat meisje gebeurd is, is inderdaad erg. Maar het zal al met zoveel mensen gebeurd zijn en volgens mijn research zijn er al miljoenen gebruikers van krokodil. Dat baart mij zorgen. Drugspreventieorganisaties hebben weer iets nieuws om over te kunnen vertellen, want ik denk dat jonge mensen hierover toch heel goed geïnformeerd moeten worden.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:04.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.