actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 21st January 2014, 17:54
I*ndy.Van.Noten I*ndy.Van.Noten is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Dec 2012
Locatie: Pulderbos
Posts: 38
Foto's uitgelekt die schuld Assad bewijzen

21/01/14 13u35 - Morgen begint de vredesconferentie over Syrië, maar vandaag zijn er duizenden foto's uitgelekt van dode en mishandelde gevangenen. Ze zijn naar buiten gesmokkeld door een fotograaf van het Syrische leger, die zich tegen het regime gekeerd heeft. Volgens topadvocaten is dit het bewijs dat Assad schuldig is aan oorlogsmisdaden en gruwelijkheden tegen de menselijkheid.

Je kan het meeste informatie vinden in het filmpje op volgende link (eigenlijke artikel):
http://www.hln.be/hln/nl/3805/Buite...-bewijzen.dhtml

Persoonlijke mening:
Ik vind het ronduit schandalig dat zulke dingen nog maar kunnen gebeuren! Net zoals de chemische aanvallen etc. die onlangs in het nieuws zijn gekomen vind ik dit echt een onmenselijk gebeuren, waar vandaag de dag naar mijn mening geen plaats meer voor zou mogen zijn. Daarom vind ik het ook enorm goed dat men aan zulke foto's is geraakt en deze ook zal gebruiken in een proces tegen Assad. Het is niet omdat je veel macht hebt binnen een land, dat je alles mag doen zonder gevolgen.
In mijn ogen zou dit echt niet meer mogen kunnen de dag van vandaag! De holocaust was al genoeg miserie en gruwel voor de komende decennia.
Wel ben ik natuurlijk realistisch, waardoor ik vrees dat zulke gruwel altijd zal blijven bestaan, daarom niet steeds op zulk hoog niveau. Er zijn nu eenmaal mensen die eerder naar beesten neigen dan mensen, vaak omdat het menselijke uit hen is uitgetreden. Dit kan om verschillende redenen. Toch hoop ik dat ooit dit onmenselijke de wereld uit mag zijn, want ieder mens verdient beter dan zulke dood/marteling.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:34.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.