actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th October 2012, 18:16
V*ronique.Govaerts V*ronique.Govaerts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Pulle
Posts: 105
Vreemde foto Mitt Romney gaat de wereld rond

Vreemde foto Mitt Romney gaat de wereld rond

De Republikeinse presidentskandidaat Mitt Romney bracht begin deze week een bezoek aan een lagere school in Fairfield, Virginia. Een fotograaf van persbureau AP slaagde erin Romney op een bijzonder moment te fotograferen. Intussen gaat de foto de wereld rond en worden op Twitter volop onderschriften bedacht bij de foto.

AP stuurde de foto de wereld in met het bijschrift ‘Schoolmeisje is bijzonder verbaasd dat Mitt Romney op zijn hurken gaat om met haar klas op de foto te gaan’. Maar de foto doet blijkbaar ook andere acties van de presidentskandidaat vermoeden. Veel Twitteraars wilden de foto dan ook zo grappig mogelijk samenvatten, gaande van goede moppen tot pijnlijke opmerkingen over pedofilie:

“Meisje, ik wil je bewijzen dat ik geen aars heb. Maar dat de shit gewoon uit mijn mond komt.”
“Is dat economie die daar van je billen drijft?”
“Wow, Romney heeft een ei gelegd!”
“U heeft gelijk. Dat lijkt op Obama.”
“Na Pino opgegeten te hebben, was dit het resultaat.”

Persbureau AP heeft zich intussen verontschuldigd voor het verspreiden van de foto. Volgens Kathleen Carroll, editor-in-chief van AP, was de foto te algemeen en miste het onvoldoende context en uitleg om de foto juist te kunnen beoordelen. 'Sommige foto's hebben nu eenmaal meer uitleg nodig dan andere', beweert Carroll.

AP kreeg bakken kritiek over de foto. ‘AP wist dat er zou gelachen worden met deze foto. Deze foto is geen nieuws, het is puur amusement en stelt Romney in een bijzonder slecht daglicht’, klinkt het.

Voor wie de foto wil zien: http://www.standaard.be/artikel/det...121011_00330310

Bron: De Standaard 11-10-2012

Commentaar:

In eerste instantie toen ik de foto zag, vond ik het wel grappig. Om serieus te zijn, zoiets zomaar delen kan niet. Voor Obama-aanhangers zal dit wel een grote klucht zijn en een fantastisch onderwerp om grapjes over te maken. Maar met foto of zonder foto; sowieso dat Obama-aanhangers grapjes maken over Romney om hem in een slecht daglicht te stellen. Ik ben er van overtuigd dat Obama dit ook al wel eens meegemaakt zal hebben.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:08.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.