actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 3rd December 2014, 08:16
Isabelle.d*jkmans Isabelle.d*jkmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Vosselaar
Posts: 20
Vannacht 300 ton zout gestrooid

Vannacht 300 ton zout gestrooid

Vannacht hebben de strooidiensten zo'n 300 ton zout gestrooid. Vooral in Limburg, Vlaams-Brabant en de provincie Antwerpen was dat nodig, maar ook in Oost- en West-Vlaanderen werd op sommige plaatsen preventief gestrooid.
"Vooral in het oosten van Vlaanderen is er gestrooid, dus in Limburg, Vlaams-Brabant en de provincie Antwerpen. In totaal werd daarbij zo'n 300 ton gestrooid. Dat werd allemaal gisteravond en vannacht gedaan, zodat voor de ochtendspits alle wegen er goed bij liggen", vertelt Ilse Luypaerts van het agentschap Wegen en Verkeer.

"In Oost- en West-Vlaanderen was er geen neerslag voorspeld. Uiteraard hebben wij ook daar de situatie in de gaten gehouden en hebben wij een aantal kritieke punten zoals bruggen en op- en afritten gestrooid."

Vorige week reden de strooidiensten al een eerste keer uit.

Bron: deredactie.be
Mening: Go België! Veiligheid in het verkeer is één van de belangrijkste aspecten waar men momenteel iedereen bewust van wilt maken. Dit jaar zijn ze snel aan het strooien. In mijn opzicht kan dit positief maar misschien ook zelfs negatief zijn. Positief omdat het veiliger is op de baan, maar negatief omdat ik mij herinner dat wij ooit een tekort aan zout hadden. Hierdoor vraag ik mij af, is het wel een goed idee om nu al zo'n grote hoeveelheden te strooien?
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:24.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.