actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 2nd December 2014, 10:52
jasper.s*egers jasper.s*egers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: dessel
Posts: 5
"Hij liet me gewoon in de steek"

Stabroek / Antwerpen - Met zijn schouder uit de kom en een barst in zijn ruggenwervel lag de 16-jarige Marco Paardekam op het trottoir in Stabroek. Hij was weggekatapulteerd na een aanrijding. “Niet één bestuurder stopte. En de chauffeur die me aanreed, legde me op het voetpad en beloofde te komen helpen, maar in plaats daarvan ging hij er zonder omkijken vandoor.”


Het komt geregeld voor dat automobilisten na een ongeval in paniek raken, op het gaspedaal duwen en ervandoor gaan. Maar wat de 16-jarige Marco Paardekam heeft meegemaakt, is gewoon grof. De automobilist die hem aanreed, hielp hem naar het trottoir. Maar in plaats van de hulpdiensten te bellen, stapte hij in zijn auto en liet hij Marco zwaargewond achter.

Na de aanrijding zette de automobilist zich aan de kant en stapte uit. “Een man van dertig à veertig jaar met een kalend hoofd boog zich over mij”, vertelt Marco van op zijn ziekenhuisbed. “Of alles in orde was, vroeg hij. Ik had een stekende pijn in mijn schouder en in mijn rug. Ik vroeg om hulp, want ik moest naar het ziekenhuis. De man hielp me naar de kant van de weg, maar daarna stapte hij in zijn auto en reed hij door. Van alle mensen die daarna nog gepasseerd zijn, is er niemand die zich aan de kant heeft gezet. Ik ben uiteindelijk zelf rechtgekrabbeld en ben met veel pijn en moeite naar huis gestrompeld.”

Hebt u meer informatie over het ongeval? Bel de politie op 03-660.09.30.

Mijn mening:
Ik vind het eigenlijk schandalig hoe dat ze de jongen behandeld hebben.Als je iemand aanrijd vind ik wel dat je het lef moet hebben om de persoon in kwestie te helpen. Het ergste vind ik dat de bestuurder die Marco heeft aangereden hem nog wel naar het voetpad brengt en zegt dat hij de hulpdiensten gaat bellen maar dat hij dan gewoon niet zijn auto stapten weg rijdt.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 2nd December 2014, 10:55
T*ssa.Goetschalckx T*ssa.Goetschalckx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Herentals
Posts: 112
"Hij liet me gewoon in de steek"

Bron??
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:14.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.