actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Pro of Contra?
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #41  
Oud 29th November 2004, 15:48
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf
 
Geregistreerd op: Oct 2004
Locatie: Borgerhout
Posts: 371
Citaat:
Orgineel gepost door SuperJef
Dan moet uwe vriend nogal een geweldige levensstijl hebben. Als die in het weekend gaat werken verdient hij minstens 150€. Daar kom je toch mee toe als je zelf je school niet moet betalen. Denk ik.


Ik denk dat mijne maat en ik dan eens dringend een nieuwe job moeten gaan zoeken:
wij beginnen om 7u en wij hebben gedaan om 18.30u
wij werken in een groentenwinkel in het winkelcentrum van Kapellen(allen daarheen dus )

Tot nu toe verdienen wij 5€ per uur(55€ op 1 dag dus), maar volgend jaar wordt dit al meer.
Als we goed zouden zoeken, kunnen we mss inderdaad wel meer verdienen, MAAR : de werksfeer bij ons is gewoonweg fantastisch! wij hebben ne baas die omt zo te zeggen op gelijke voet staat met zelfs jobstudenten
als je om de een of andere reden opeens niet kan, kan dat allemaal heel flexibel geregeld worden en wordt er nooit een probleem van gemaakt.
Op personeelsfeestjes ist altijd vollenbak ambiance.
Dus ik zou eigenlijk gewoon niet willen veranderen van werk! Ik doe het supergraag en op de 2,5 jaar dat ik er werk zijn er nog nooit problemen geweest.
Ik kijk niet alleen naar het geld, ik kijk ook naar de sfeer en hoe graag ik iets zou willen doen.
Bij de broodjeszaak tegenover ons, kon ik misschien ook gaan werken, en verdiende ik mss meer. Maar als ik dan nu hoor wat een ambras dat die constant maken, ben ik toch blij dat ik in mijn groentenwinkeltje zit zenne


over de levensstijl: gsm kosten: +-10€ per week
eten door de week en drinken (op school, wat de ouders niet altijd terugbetalen): +-10€
Op donderdag naar 't vervolg iets gaan drinken: +-15€
Op vrijdag of zaterdag naar een discotheek: 7€ inkom, en voor ong 10€ consumpties(2€ per consumptie en dan hebben we het over ne gewone cola)
(ondertussen zit ik al aan 52€)
Op vrijdag of zaterdag (de andere dag dan de discotheek): eens naar de cinema of gaan snookeren ofzo en wat drinken: +-20€
ondertussen zit ik al aan 72€
Op zaterdag verdienen we dus 55€, als mijne maat op woensdagmiddag ook nog gaat werken verdient hij nog is 25€, dat maakt dus een totaal van 80€
Trek daar zijn "onkosten" vanaf, dan houdt hij nog 8€ over

Laat ons maar is weten wat dat jobke van 150€ dan is zenne
__________________
doe je mond maar open als je zeker weet dat wat je wil zeggen mooier is dan de stilte

Laatst aangepast door judithgielens : 29th November 2004 om 15:54.
Met citaat antwoorden
  #42  
Oud 29th November 2004, 16:42
SuperJef's Avatar
SuperJef SuperJef is offline
Live fast, die young
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: Meerhout
Posts: 142
Awel , ik werk bij ISS, da is zowa industrieel reinigen. Op den daf in westerlo. Het is wel niet zo'n leuk werk. En ook ni zo proper. Ik begin om 12uur te werken tot minstens 10u. Aan ongeveer 11€ per uur + vervoerskosten. En da is voor 1 dagske, nog geneens een heel weekend. Als ik wil kan ik ook zondags gaan werken en dan verdien ik dubbel. Maarja. Ik moet ook wat voor school werken natuurlijk.
__________________
Met citaat antwoorden
  #43  
Oud 29th November 2004, 18:30
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf
 
Geregistreerd op: Oct 2004
Locatie: Borgerhout
Posts: 371
Citaat:
Orgineel gepost door SuperJef
Awel , ik werk bij ISS, da is zowa industrieel reinigen. Op den daf in westerlo. Het is wel niet zo'n leuk werk. En ook ni zo proper. Ik begin om 12uur te werken tot minstens 10u. Aan ongeveer 11€ per uur + vervoerskosten. En da is voor 1 dagske, nog geneens een heel weekend. Als ik wil kan ik ook zondags gaan werken en dan verdien ik dubbel. Maarja. Ik moet ook wat voor school werken natuurlijk.


voilà se; het bewijs: wilt ge goe verdienen ==>shiften werken(of avondwerk) en bij het schoonmaken he!! daar verdient ge het meeste.
Maar ge zegt wel dat ge het ni graag doet ik doe mijn werk dus wel super graag he
__________________
doe je mond maar open als je zeker weet dat wat je wil zeggen mooier is dan de stilte
Met citaat antwoorden
  #44  
Oud 29th November 2004, 18:49
Davy V.H. Davy V.H. is offline
Oud-student
 
Geregistreerd op: Jul 2004
Locatie: Herentals
Posts: 559
Citaat:
Orgineel gepost door judithgielens
voilà se; het bewijs: wilt ge goe verdienen ==>shiften werken(of avondwerk) en bij het schoonmaken he!! daar verdient ge het meeste.
Maar ge zegt wel dat ge het ni graag doet ik doe mijn werk dus wel super graag he



Werken... pfff... voor niks goed... Doe zoals ik en zorg dat je rijke ouders hebt... haha... nee flauw.

Ik ga enkel in de zomer werken. Maar dan heb ik meestal wel een 3000 euro verdient. Kom ik wel een jaar mee toe. Niet alles is in het wit hoor. 2/3 maar. Ik ga ongeveer een 5-6 weken werken dan... En ja soms is het beter iets langer te zoeken naar goed betaald werk en saai werk dan leuk en onderbetaald. Het is nu niet dat het elke dag is he. EN meestal stop je met dat werk na je studies.
Met citaat antwoorden
  #45  
Oud 29th November 2004, 18:55
SuperJef's Avatar
SuperJef SuperJef is offline
Live fast, die young
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: Meerhout
Posts: 142
Werken doe je nooit graag, als je zo veel geld kreeg zou je ook niet gaan werken.. En mijn lichaam verkopen gaat ni werken denk
__________________
Met citaat antwoorden
  #46  
Oud 29th November 2004, 20:14
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf
 
Geregistreerd op: Oct 2004
Locatie: Borgerhout
Posts: 371
Citaat:
Orgineel gepost door Davy V.H.
En ja soms is het beter iets langer te zoeken naar goed betaald werk en saai werk dan leuk en onderbetaald. Het is nu niet dat het elke dag is he. EN meestal stop je met dat werk na je studies.


Mja, als je elk weekend en elke vakantie moet gaan werken denk ik toch dat je liever iets doet dat je graag doet dan er elke keer tegen je goesting te staan, niet? (ikke toch wel alleszins)
Mijn eerste zin in het leven is me te amuseren! en op mijn werk doe ik dat en verdien er tegelijkertijd toch nog geld mee, hoe zalig is het leven dan wel niet?!
Uiteindelijk ben ik wel een zuinige en kom ik toe met mijn geld, dus: working life works perfect 4 me!
__________________
doe je mond maar open als je zeker weet dat wat je wil zeggen mooier is dan de stilte
Met citaat antwoorden
  #47  
Oud 29th November 2004, 20:16
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf
 
Geregistreerd op: Oct 2004
Locatie: Borgerhout
Posts: 371
Citaat:
Orgineel gepost door SuperJef
Werken doe je nooit graag, als je zo veel geld kreeg zou je ook niet gaan werken:

Ikke dus wel, en ik krijg maar weinig geld
mijn collegas op het werk zijn ook mijn beste vrienden geworden in die 2 jaar.
Ik geef toe dat ik ook wel eens iets heb van "nu heb ik echt geen zin om te gaan werken" of de laatste tijd gebeurt het ook wel vaker dat ik eens een weekend niet ga werken om bij mijn vriend te zijn. maar als ik ga werken, sta ik er meestal wel met nen big smile!
__________________
doe je mond maar open als je zeker weet dat wat je wil zeggen mooier is dan de stilte
Met citaat antwoorden
  #48  
Oud 30th November 2004, 17:57
yannick.staelens's Avatar
yannick.staelens yannick.staelens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2004
Locatie: Vlaanderen/Nijlen
Posts: 105
Citaat:
Orgineel gepost door SuperJef
Werken doe je nooit graag, als je zo veel geld kreeg zou je ook niet gaan werken.. En mijn lichaam verkopen gaat ni werken denk


Aléé jefke... zo'n mooi lichaam de manne gaan daar voor vallen zene

Swat...Ik ga ook enkel werken int weekend.. ik onderhoud nen tuin..(7€/u) zoals ge dan wel kunt raden... ik heb verschrikkelijk weinig te doen in de winter Nu gaan die mensen nogal veel op reis en magk daar blijven eeuhm Homesitten (13€ per nacht + 50€ drinkgeld op 2weken) In de zomer schilder ik hun huis vanbinnen en buiten...(zelfde € per uur) Dankzij reclam van deze mensen mag ik nu ook al gaan schilderen bij andere mensen. Maar toch verdien ik niet genoeg hoor. Ik probeer te sparen zoals bijna iedereen wel weet voor een opel astrake... Maar sparen komt er gewoon niet van!!!!
Het leven is gewoon veel te duur Ik ben al doodgelukkig da mijn ouders mijn studies betalen, en da ik zo'n lieve mama heb die wel nen auto heeft waar ik zomaar mee mag rijden
__________________
Beter een beetje raar dan doodnormaal
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:48.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.