actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 18th November 2015, 10:20
Daniel.v*ngorp Daniel.v*ngorp is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Turnhout
Posts: 13
Politie schiet op wagen in Gent

GENT - In Gent heeft dinsdagavond een schietpartij plaatsgevonden, zo berichten verschillende media. De precieze omstandigheden zijn nog onduidelijk, de politie weigert commentaar. Het incident zou niet gelinkt zijn aan terrorisme en niemand raakte gewond. De vijf inzittenden werden wel opgepakt.

Het incident vond iets na elf uur plaats op het kruispunt van de Nieuwe Wandeling en Einde Were. Een agent zag hoe een aantal mensen in een zwarte wagen werden gesleurd.

Toen een politiecombi dichterbij kwam, reed de de verdachte wagen snel weg. Daarbij zou de chauffeur van de wagen ook geprobeerd hebben politiemannen aan te rijden. De agenten hebben daarop met meerdere schoten het vuur geopend op de wagen.

Mening: in de eerste alinea staat dat er onderzocht werd of dit incident te maken had met terrorisme. Ik vindt dat men daar niet zozeer mee bezig hoort te zijn, maar dat de politie bezig moet zijn met de dader moet vatten. Het incident in Parijs maakt ons allemaal paranoïde, en ik geef toe, Parijs was een tragisch ongeluk. Maar Gent is Parijs niet.
Hoe dan ook, ik vind dat de politie verder wel goed gehandeld heeft, door het vuur te openen, en geprobeerd heeft de mensen te bevrijden. Dit soort acties laat de mensen zien dat de politie niet zo incapabel is dan men soms denkt.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:25.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.