actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 28th November 2014, 12:54
Valerie K*rckhofs Valerie K*rckhofs is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Grobbendonk
Posts: 26
Brusselse Appleverdeler in Dansaertstraat stopt ermee wegens te veel overvallen

Brusselse Appleverdeler in Dansaertstraat stopt ermee wegens te veel overvallen

Easy-M, een erkende Appleverdeler in de bekende Dansaertstraat in Brussel, sluit definitief de deuren. De reden: het hoge aantal overvallen en inbraken in de winkel. Dat schrijft Brussel Nieuws.

De Apple-winkel ging enkele weken geleden al dicht omdat de eigenaars wilden evalueren of het nog wel verantwoord was de winkel op die locatie te behouden. Het personeel kreeg de afgelopen twee jaar af te rekenen met niet minder dan zes overvallen en inbraken. Bij de laatste overval in juli van dit jaar werden de winkelbediendes nog door drie gemaskerde mannen met kalasjnikovs bedreigd. De overvallers gingen aan de haal met een groot aantal iPad en iPhones.

De eigenaar heeft er nu naar eigen zeggen genoeg van. "Na een grondige evaluatie en met spijt in het hart hebben we besloten om de winkel definitief te sluiten", zo klonk het gisteren. "De veiligheid van ons personeel en onze klanten liggen ons na aan het hart." Het bedrijf had naar eigen zeggen alle mogelijke veiligheidsmaatregelen getroffen, maar "kan nu niets meer doen".

Bron: http://www.demorgen.be/binnenland/b...allen-a2135030/
Datum: 28/11/2014
Mening: Ik vind dit een zeer erg artikel. De winkel sluit door al deze overvallen. Ik denk dat dit probleem meer en meer gaat voorkomen in grootsteden. De politie heeft over sommige delen in de hoofdsteden heel weinig controle. Ik heb zelf al gehoord dat de politie bang is in bepaalde delen van Antwerpen om daar controle te doen. Tegenwoordig zijn de mensen minder bang voor de politie met als gevolg dat de politie het veel moeilijker krijgt. Ik vind dat hieraan toch iets moet gedaan worden.

Laatst aangepast door Valerie K*rckhofs : 28th November 2014 om 13:02.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:20.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.