actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 28th November 2016, 19:07
Benthe.A*rts Benthe.A*rts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Mol
Posts: 49
Alexandria en Anastasia Duval: de tweeling die elkaar tot het uiterste dreef tot de d

Bron: het nieuwsblad
Link: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161128_02596118


Alexandria en Anastasia Duval hadden maar één doel in hun leven: wereldberoemd worden. Maar de tweelingzussen stonden zichzelf in de weg door hun constante gekibbel en hun overmatige drankgebruik. Uiteindelijk verwierf één van de twee dit jaar internationale bekendheid, maar niet om de reden waarop ze gehoopt had.

In 2008 openden de Amerikaanse tweelingzussen Alexandria en Anastasia Duval - die toen nog hun geboortenamen Alison en Ann Dadow droegen - een eerste yogastudio. In 2011 volgde een tweede studio door het grote succes van Twin Power yoga.

Ze waren fantastische leraressen. Prachtige vrouwen. Maar de zussen leken ook veel donkere kantjes te hebben. Hun succes leidde tot een grote honger naar bekendheid. “Ze waren wolven in een schapenvacht”, zegt een voormalige werknemer. “Yoga was hun masker. Ze wilden niets liever dan rijk en beroemd worden.”

Hun droom werd bijna werkelijkheid toen ze een eigen realityshow aangeboden kregen. Maar hun constante gekibbel en hun problematische alcoholgebruik gooide roet in het eten. Ze hadden al een klein fortuin uitgegeven voor de show, die op het laatste moment geannuleerd werd. Het was het begin van hun ondergang.

“Ik ga haar vermoorden”
Keith Weiss herinnert zich het problematische gedrag van de zussen nog goed. Hij leerde hen als twintigers kennen toen Alexandria geregeld naar het restaurant kwam waar hij werkte. Ze bouwden een vriendschap op, maar uiteindelijk begon hij een relatie met haar tweelingzus Anastasia.
Tijdens hun zes maanden durende relatie was Alexandria ook op elk afspraakje van de partij. “Het leek wel alsof ze jaloers was op Anastasia omdat zij alle jongens kreeg”, herinnert hij zich. “Alexandria was in principe gewoon een omstander, het vijfde wiel.”

Volgens de man uit Florida hadden de twee wel vaker ruzie. En meestal was alcohol de inzet. “Ik herinner me dat we eens naar huis aan het rijden waren toen ze me vroegen om te stoppen om wijn”, vertelt Keith. “Toen ik zei dat ik geen zin had om te stoppen, begon Anastasia op mijn handen te schoppen. Ook Alexandria schopte tegen de ramen en begon te roepen.”

“Ik heb ook ooit een telefoontje gekregen van Anastasia waarin ze zei: Kom nu naar hier... Ik ga haar vermoorden”, gaat de man verder. “Daarop begon ze Alexandria te slaan met de telefoon. Ik kon het duidelijk horen aan de andere kant van de lijn. Toen ik aankwam bij hun appartement, lag er overal gebroken glas. Van wijnflessen, glazen... Ik zag overal bloed en de slaapkamerdeur hing los. Ze zaten allebei in de zetel en Alexandria had een grote wonde in haar gezicht. Toch deden ze alsof er niks aan de hand was. “We zijn gewoon naar een film aan het kijken”, zeiden ze. Alles rondom hen was vernield, maar ze leken vergeten te zijn dat ze elkaar enkele minuten daarvoor hadden willen vermoorden.”

Moord
Op 29 mei 2016 bereikte hun “giftige relatie” een hoogtepunt. Tijdens een ritje in Hawaï raakten de tweelingzussen opnieuw slaags. Dat is althans wat ooggetuigen hebben verklaard. Zij vertelden de onderzoekers dat het duo aan het vechten was in de wagen. Ze hadden gezien hoe Anastasia - die op de passagierszetel zat - meermaals aan de haren van haar zus had getrokken.
Uiteindelijk reed Alexandria van een klif. Haar zus kwam om het leven, zijzelf liep ernstige verwondingen op en belandde in het ziekenhuis.

Na haar revalidatie werd Alexandria Duval gearresteerd op verdenking van moord. De speurders gaan ervan uit dat ze opzettelijk van de klif reed. Wegens onvoldoende bewijslast werd ze later weer vrijgelaten, maar op 11 november werd ze op basis van nieuw bewijsmateriaal opnieuw opgepakt.
Ze zit momenteel in de gevangenis van New York en verzet zich tegen pogingen tot uitlevering aan Hawaï. Op 16 december moet ze voor de rechtbank verschijnen.

Eigen mening:
Dat ruzies tot de dood kunnen leiden snap ik nog steeds niet, zeker geen familieruzies. Meestal heb je met je familie juist een goede band en vergeet je de ruzie of vergeef je ze. Familie hoord elkaar te steunen en samen plezier te maken. Begrijp me niet verkeerd ik snap dat er ruzies kunnen zijn en dat je niet altijd iedereen kan vergeven. Maar dat er als gevolg van de ruzie een dode valt, dat is het nooit waard. Ik denk ook dat het over moord gaat, als je het artikel leest wordt het snel duidelijk dat de zusjes een speciaal duo zijn. Ze maken continu ruzie en willen er alles aan doen of beroemd te worden.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:14.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.