actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th November 2009, 20:18
Tom.Rutten Tom.Rutten is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Paal
Posts: 29
Younes dood teruggevonden

10/11/2009
bron: www.hln.be

Het lichaam van de kleine Younes Jratlou (4) is teruggevonden in de Leie in de buurt van Kortrijk. De kleuter verdween twee weken geleden spoorloos in mysterieuze omstandigheden in Komen. De identiteit van het lijkje zou bevestigd zijn door de cel Vermiste Personen.

De vierjarige Younes Jratlou verdween in Le Bizet bij Ploegsteert (Komen) in de nacht van 25 op 26 oktober in hoogst onduidelijke omstandigheden. Zijn ouders hadden ruzie gemaakt en de kleuter zou 's nachts zijn weggelopen. De getuigenissen van beide ouders spraken elkaar op verscheidene punten tegen.

Onmiddellijk werden grootscheepse zoekacties gestart, zonder resultaat. Er werd ook een internationaal signalement verspreid door Interpol omdat Younes verdween in de buurt van de Franse grens. (jv)


Ik vind het zeer erg dat de kleine Younes dood is maar ik vindt het wel goed voor de ouders dat Younes teruggevonden is. Nu weten ze tenminste wat er gebeurt is met hun kind.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 12th November 2009, 18:16
Paulien.Detailleur Paulien.Detailleur is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Vorselaar
Posts: 127
Thumbs down

Ik vind het schandalig hoe de media zich op deze zaak werpt als aasgieren! Op 'het journaal laat' hebben ze aan dit onderwerp maar liefst 8 min gespendeerd zonder dat we er iets wijzer van werden! Ze verliezen hun taak, die bestaat uit het informeren van de kijkers, volledig uit het oog. Dit is sensatiepers!

Ondertussen zijn ze al overgeschakeld op speculaties over de wijze waarop Younes aan zijn eind gekomen is. Van journalistieke deontologie is hier geen sprake meer, volgens mij gaan ze hun boekje hier zwaar te buiten!

Slachtoffer van deze vertoning is de rouwende familie van de kleine Younes, die dit allemaal aanhoort en de feiten niet in alle rust kan verwerken.

De grens van het gezond verstand en de morele waarden is hiermee voor de zoveelste keer overschreden...
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:30.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.