actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 25th December 2007, 12:53
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
The Police lucratiefst

The Police lucratiefst


Rotterdam, 24 dec. Rockgroep The Police staat bovenaan de veelverdienerslijst van poptournees in 2007.



Volgens cijfers van Pollstar, het bureau dat de cijfers van popconcerten in de VS bijhoudt, leverde de reünie van het trio dat na 21 jaar alleen al 54 concerten in Noord-Amerika en Canada gaf, ruim 130 miljoen dollar op. De in Amerika grote countryster Kenny Chesney en popster Justin Timberlake verdienden beiden ruim 70 miljoen met hun tournees. Andere lucratieve tours waren dit jaar van Celine Dion (65 mln), Van Halen (56 mln), Tim McGraw en Faith Hill (52 mln), Rod Stewart (49 mln) en Genesis (47 mln). Pollstar keek ook naar de duurste kaarten. In die lijst staan Barry Manilow en Celine Dion bovenaan met ruim 140 dollar per ticket. De goedkoopste kaarten onder de grote acts waren voor de Dave Matthews Band (47 dollar).


NRC, 24-12-2007
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 25th December 2007, 13:15
Hanne Wuyts Hanne Wuyts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Schilde
Posts: 107
Goh, als je dat zo leest vind ik het toch wel heel jammer dat ik niet gezegend ben met 'nachtegalenstembanden'!! Jammer maar helaas ... Maar de keerzijde van het ticket is misschien dat ze om de zoveel tijd gescheiden zijn, hun kinderen onbewust in het drugsmilieu helpen, zelf in het zwarte milieu terrecht komen en bijna nooit thuis zijn... Tja wie is dan het gelukkigst...
Maar ik denk dat ik weer alles met ongeloofelijk grote vooroordelen aan het bekijken ben, er zijn uiteraard ook bekende zangers en zangeressen die ongelooflijk veel geld verdienen en zich boven dit alles houden, ach ja het is niet voor iedereen weggelegd...
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:59.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.