actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Boeken, Artikels, Muziek & Films > Artikels & Boeken
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 25th January 2005, 20:04
katleen's Avatar
katleen katleen is offline
katleen
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: Vorselaar
Posts: 446
Stuur een bericht via MSN naar katleen
De Da Vinci Code, Dan Brown

Ik heb het boek na vele aanbevelingen toch gelezen.. het heeft me meegesleurd in de symboliek van Da Vinci en het verhaal van 'de Graal'. Ik vond het ontspannend en het is een echte 'pageturner' zoals achteraan het boek staat. Het is een spannend boek en alle twists and turns houden het interessant en intrigerend.. Ze zetten je aan om het volgende blad toch ook nog maar te lezen voor je je nachtlampje uitknipt!
__________________
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 25th January 2005, 20:07
katleen's Avatar
katleen katleen is offline
katleen
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: Vorselaar
Posts: 446
Stuur een bericht via MSN naar katleen
Sporen, Patricia Cornwell

Ik ben een grote fan van de Kay Scarpetta boeken van Patricia Cornwell! Ik heb ze allemaal gelezen en het laatste heeft me weer verrast. De evoluties van de personages raken mij het meeste. Niet haar job (anatoom-patholoog) maar gewoon de personages, hun persoonlijkheid, hun problemen, hun geluk! En het spannende verhaal errond maakt het alleen nog maar moeilijker om het boek dicht te doen. Dus als ik slechte partieels heb, ik steek het op dit boek en de Da Vinci Code
PS: als er iemand geïnteresseerd is om er eentje te lezen van haar, ik heb ze allemaal...
__________________
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 25th January 2005, 21:30
katleen's Avatar
katleen katleen is offline
katleen
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: Vorselaar
Posts: 446
Stuur een bericht via MSN naar katleen
De korte inhoud voor de geïnteresseerden

De Da Vinci Code:
In Parijs mist professor Robert Langdon een afspraak met de curator van het Louvre omdat die kort daarvoor is vermoord. Langdon is de belangrijkste verdachte, ook al omdat de man vóór hij stierf zijn naam op de grond heeft geschreven. Langdon vlucht, geholpen door een agente. Hij beseft dat de curator aanwijzingen heeft achtergelaten die alleen hij kan ontcijferen: symbolen die verwijzen naar het werk van Da Vinci, voor wiens 'Mona Lisa' het lijk gevonden is. Langdon gaat terug, het Louvre in. Met zijn redster begint hij een speurtocht naar het motief voor de moord en naar de betrokkenheid van Opus Dei. Maar de politie en de moordenaar zitten hen op de hielen...
__________________
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 25th January 2005, 21:44
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Beerse city
Posts: 1,633
ik heb dit boek ook toegevoegd aan mijn "nog te lezen"lijst (die ondertussen al wel enkele 100den boeken telt denk ik...) maar omdat ik toch verschillende meningen las is het er nog niet van gekomen.
Kan er nog iemand kathleen haar mening beamen?
__________________
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:43.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.