actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 13th December 2009, 21:20
Niel.OpdeBeeck Niel.OpdeBeeck is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: Herenthout
Posts: 70
Amerikaanse bevalt van 19e kind

Een Amerikaanse vrouw is vrijdag voor de negentiende keer mama geworden. De 43-jarige vruchtbare dame uit Arkansas beviel van een meisje.


Josie Brooklyn kwam wel drie maanden te vroeg ter wereld en dat via een keizersnede. De spruit weegt amper 623 gram. Toch stelt ze het goed.

De papa, de 44-jarige Jim Bob Duggar, is ontzettend blij met de nieuwe telg. Mama Michelle heeft al aangegeven dat ze nog meer kinderen op de wereld wil zetten.

Michelle en Jim Bob, die intussen al grootouders zijn, hadden al acht dochters en tien zonen. Al hun kinderen hebben een voornaam die begint met de letter 'J'. (Joshua, Jana, John-David, Jill, Jessa, Jinger, Joseph, Josiah, Joy-Anna, Jeremiah, Jedidiah, Jason, James, Justin, Jackson, Johannah, Jennifer en Jordyn-Grace). De oudste is 21 jaar.

Er is een reality-soap over het gezin Duggar.
bron:http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand...n-19e-kind.aspx
mening:Ik vraag me af wat die mensen bezielt, is het om in de media te komen of is het met een ander doel? Hoe kunnen al deze kinderen nu de nodige aandacht en zorgen krijgen want het is al moeilijk genoeg om 1 kind op te voeden als ik mijn ouders mag geloven. Wat met de toekomst van deze kinderen? En dat ze hier nu een soap van maken vind ik nog belachelijker. Maar ja Amerikanen zijn toch een raar volk.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:07.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.