actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 18th November 2009, 18:00
Yannick.Vissers Yannick.Vissers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Laakdal
Posts: 30
Twee dancingportiers schuldig aan slagen aan agent

Twee dancingportiers schuldig aan slagen aan agent
De correctionele rechtbank van Hasselt heeft vandaag twee portiers, die werkzaam waren in een Hasseltse dancing, schuldig bevonden aan opzettelijke slagen aan een politieagent, die er buiten zijn uren op stap was. De twee portiers kregen van de rechtbank opschorting van straf en ze moeten aan de politieagent een schadevergoeding van 2.400 euro betalen.

Agent meegenomen naar kelder
De feiten vonden plaats op 2 februari 2007. Een toiletdame zag dat de agent, die gedronken had, aan het herentoilet moeilijkheden had en riep de portiers op. De twee, een 38-jarige uit Tremelo en 34-jarige uit Wellen, sleurden de man een trap af en namen hem naar de kelder. Onderweg kreeg de agent geregeld slagen.

De dancingmanager vond het geweld van de portiers buiten alle proporties, riep de hoofdbuitenwipper op om tussenbeide te komen en liet ook de zaakvoerder van het securitybedrijf weten dat de twee portiers niet meer welkom waren in de dancing.

Bron: HLN 18/11/09

Dit is niet echt een verrassing vind ik. Ik heb al een paar keer de indruk gehad dat de portiers in discotheken niet echt een goede opleiding achter de rug hebben, zelf heb ik er nog nooit geen problemen mee gehad maar ik heb al wel een paar keer gezien dat ze bij een ruzie er gewoon mee tussen vliegen. Zo kan je volgens mij de gemoederen toch niet bedaren. En in dit geval was er dan nog geen sprake van agressie, dan verwacht je toch dat portiers niet de eerste klap gaan uitdelen?
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:31.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.