actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 17th November 2014, 13:37
Lore.P*eters Lore.P*eters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2014
Locatie: Geel
Posts: 138
HEMA komt met eigen smartphone en tablet

Winkelketen HEMA verkoopt vanaf maandag via zijn website smartphones en tablets onder zijn eigen label. Voorlopig zijn de toestellen enkel in Nederland beschikbaar.

De smartphones zijn te koop vanaf 100 euro, de tablets vanaf 125 euro. Dat Hema de toestellen eerst in Nederland op de markt brengt lijkt logisch. Bij onze noorderburen is Hema ook actief als telecomoperator.

De goedkoopste telefoon is de H3, die een scherm heeft van 4,5 inch en is voorzien van 2 camera’s. Aan de voorkant zit een camera van 2 megapixel, aan de achterkant eentje van 5 megapixel. De grotere H5 kost 159 euro en heeft naast een scherm van 5 inch een camera van 8 megapixel.

Bij de tablets kost de grootste versie, de H10 met een scherm van 10 inch, 159 euro. Dit apparaat heeft, evenals het kleinere broertje H8, 2 camera’s. Met beide tablets kan ook worden gebeld.

Bron: De Standaard 17/11/2014 http://www.standaard.be/cnt/dmf20141117_01379596

Mening: Het lijkt mij niet zo'n goed idee dat Hema smartphones en tablets op de markt brengt. Ik denk dat veel mensen hierbij een aantal vragen stellen. Is de kwaliteit van de toestellen wel in orde? Gaan de smartphones een tijdje mee en kan deze tegen een stootje? Het zou me een beetje verbazen als het echt topkwaliteit zou zijn. Hema heeft soms goede en leuke producten, maar ik denk niet dat de smartphones en tablets van even goede kwaliteit zullen zijn. De kostprijs ligt niet al te hoog, dus zal de kwaliteit ook wel iets lager liggen, heb ik een vermoeden. Het komt eerst op de markt in Nederland, misschien kunnen onze Noorderburen ons meer vertellen door hun eigen ervaringen. Ik zou het eerlijk gezegt niet kopen. Ik sluit me liever aan bij een merk dat ik al ken.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:03.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.