|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
650.000 bezoekers op Open Bedrijvendag
De Open Bedrijvendag georganiseerd door Voka heeft dit jaar 650.000 bezoekers getrokken, evenveel als vorig jaar. Dat heeft de gedelegeerd bestuurder van Voka Hans Maertens zondag gezegd.
Het was de 25ste editie van de Open Bedrijvendag. Voka is erg tevreden met de opkomst, aldus Maertens. Dit jaar kregen bedrijven uit de voedingssector heel wat bekijks. Zo was er onder meer een mooie opkomst voor de brouwerij Roman uit Oudenaarde (6.000 bezoekers), idem voor bakkerijgroep La Lorraine uit Ninove. Ook de Pringles-fabriek in Mechelen kreeg heel wat geïnteresseerden over de vloer. Andere trekpleisters waren bedrijven en instellingen die uitpakten met technologie en innovatie, zoals de ingenieursfaculteit van de KU Leuven, en bedrijven uit de bio-industrie. Traditioneel gaan ook heel wat mensen een kijkje nemen bij instellingen en bedrijven uit de openbare sector, zoals ziekenhuizen, brandweer of Infrabel-installaties. Bron: http://www.tijd.be/ondernemen/algem...1&ts=1443981653 Mening: Waarschijnlijk ben ik ook één van de vele bezoekers op de Open Bedrijvendag. Ik ben vandaag de kringwinkel in Zandhoven gaan bezoeken. Daarom sta ik volledig achter dit initiatief van Voka. Zo krijg je als bezoeker de kans om te ontdekken hoe je favoriete producten gemaakt worden maar ook hoe bedrijven te werk gaan. Voor bedrijven is dit natuurlijk ook positief want zo kunnen ze van de gelegenheid gebruik maken om hun bedrijf extra in de kijker te zetten en bezoekers tonen wat er dag in en dag uit gebeurd achter de bedrijfsmuren. |