actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #2  
Oud 16th May 2015, 12:34
J*liette.Boonen J*liette.Boonen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Kasterlee
Posts: 59
Eigen mening: Ik denk, in tegenstelling tot Ine, dat deze verandering misschien wel positief kan zijn. Het gaat geen oplossing voor het probleem brengen want dan moeten er inderdaad, zoals de Fietsersbond aanhaalt, grotere en meer ingrijpende veranderingen plaatsvinden. Ik denk wel dat als men dit nieuws voldoende verspreid, de fietsers misschien meer gaan nadenken voor ze zomaar roekeloos de baan oversteken (ook al is dit aan een oversteekplaats voor fietsers). Ik ben zelf ook twaalf jaar lang met de fiets naar school gereden. Ik heb als fietser zelf ook lang gedacht dat ik vaak voorrang had (omdat je een zwakke weggebruiker bent). Pas als ik zelf met de auto aan het leren rijden was, merkte ik hoe gevaarlijk dit soms wel was.
Ook vind ik het belangrijk dat de leerlingen op school de basis meekrijgen over hoe ze zich moeten gedragen in het verkeer als voetganger maar ook zeker als fietser. Wij gingen vroeger in de lagere school naar het verkeerspark. Een leerrijke ervaring vond ik dat.
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:17.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.