actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 27th March 2011, 19:11
axel.vangompel axel.vangompel is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: mol
Posts: 27
Kadhafi strooit lijken op gebombardeerde locaties

10:11 In Libië geeft kolonel Moammar Kadhafi zijn leger de opdracht om lijken te deponeren op locaties die door de internationale troepen werden gebombardeerd. Dat is de zware beschuldiging van de Amerikaanse minister van Defensie Robert Gates.
Kadhafi wil op die manier aan de wereld tonen dat de NAVO-soldatan zogezegd ook burgerslachtoffers maken.

Gates baseert zich naar verluidt op betrouwbare informatie van zijn inlichtingendiensten.

De lijken die hij laat verslepen, zijn bovendien die van mensen die hij zelf heeft laten doden.

Zaterdag beschuldigde Kadhafi Frankrijk en andere geallieerde troepen van het plegen van een genocide in het Noord-Afrikaanse land. "De agressie van de koloniale indringers maakt geen onderscheid tussen ongewapende burgers en militaire doelwitten", klonk het.

Bron: http://www.gva.be/nieuws/buitenland...e-locaties.aspx

Mijn mening: Ik denk eerlijk gezegd dat er wel degelijk burgerslachtoffers vallen, dit kan niet anders met zulke grootschalige bombardementen. Al zie ik Kadhafi wel degelijk in staat tot het dumpen van burgerlijken om zo de NAVO-troepen zwart te maken. Het zou een groot voordeel voor hem zijn als de Libische bevolking de NAVO-troepen niet als hulp zien, maar als een even groot gevaar als Kadhafi zelf.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:45.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.