actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #2  
Oud 14th May 2016, 14:21
Annelies H*nssens Annelies H*nssens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: B*erse
Posts: 80
Net als Sien ben ik voorstanders van de alcoholcontroles. Bij grote evenementen vloeit er inderdaad veel alcohol en niet iedereen is even plichtbewust om dan niet meer met de auto te rijden. Toch vind ik dat er niet enkel bij grote gebeurtenissen controles moeten zijn. Tijdens het jaar zouden er ook regelmatig controles moeten uitgevoerd worden zodat mensen zich er van bewust zijn dat rijden en drinken echt niet wordt aanvaard. Er zijn heel het jaar door wel feestjes of activiteiten waarbij mensen heel wat alcoholische dranken verzetten. Ik heb zelf al een aantal keren moeten blazen nadat ik terug kwam van een feestje. Telkens negatief, want ik ben van mening dat auto rijden gelijk staat aan niet drinken. Dronken achter het stuur kruipen is niet enkel een gevaar voor je eigen leven en dat van je passagiers, maar ook andere mensen op de baan kunnen daar het slachtoffer van worden. Dat veel politiezones willen meewerken aan de alcoholcontroles is zeer positief. De mensen zijn dus gewaarschuwd!
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:32.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.