actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th October 2012, 21:29
j*chim.janssens j*chim.janssens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Grobbendonk
Posts: 102
Man opent vuur op groepje in Anderlecht

Man opent vuur op groepje in Anderlecht
Bewerkt door: Stijn Vossen
14/10/12 - 14u45 Bron: belga.be

Een man heeft in de Denis Verdonckstraat in Anderlecht het vuur geopend op een groep van vier personen. Rond 0.55 uur schoot de onbekende vier keer in hun richting. Niemand raakte daarbij gewond. De aanleiding van de schietpartij blijft voorlopig onduidelijk. Dat meldt de politiewoordvoerster van de zone Brussel-Zuid, zondag.

De vier personen die werden beschoten, legden achteraf een verklaring af in het politiecommissariaat. Ze verwittigden onmiddellijk de politie na de schietpartij. Het blijft voorlopig onduidelijk of de schutter al werd opgepakt, klinkt het nog.

Eigen mening:
Geweld in de samenleving komt steeds meer voor, de oorzaken, van wat mij zinloos en willekeurig geweld lijkt, zijn niet te achterhalen. Er worden bij dit soort gevallen altijd videogames en films aangehaald maar ik denk niet dat daar het probleem ligt alhoewel er in het verleden al wel specifieke gevallen zijn geweest waar iemand denkt dat hij "The Joker". Toch denk ik dat bij 90% van de gevallen de oorzaak meer ligt bij het gebrek aan gezag, de jeugd wordt alsmaar losser en losser gelaten. Er zou een gulden middenweg moeten gevonden worden tegen hoe het vroeger was en nu.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:20.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.