actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 20th May 2013, 18:39
E*ilie.Payne E*ilie.Payne is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Herentals
Posts: 101
Praag wil singles in metro in 'flirtwagon' aan elkaar koppelen

Praag wil singles in metro in 'flirtwagon' aan elkaar koppelen

18/05 IN DE RAND

De Praagse metro wil vrijgezellen voortaan in "flirtwagons" met elkaar in contact brengen. "In de metro kan men lezen, studeren, dus waarom ook niet een nieuwe partner vinden", zei een woordvoerder van de maatschappij Ropid over het idee.

Nog dit jaar kan een eerste romantische flirtwagon aan het einde van een metrotrein meerijden, meldden kranten zaterdag in Praag. Niemand wordt gedwongen een partner aan de haak te slaan op de metro. Maar nu er steeds meer vrijgezellen in de Tsjechische hoofdstad zijn, zien de transportbedrijven kansen voor een nieuwe koppeltechniek.

Bron: De Gazet van Antwerpen, 18/05/2013, http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand...r-koppelen.aspx

Persoonlijke mening

In eerste instantie dacht ik: wat ? waar haal je nu zoiets ?. Als je er over nadenkt.. waarom ook niet ? Ergens vind ik chat sites en dergelijke toestanden dan ongepaster dan zo'n flirtwagon. Enkel vind ik dat flirtwagon een negatieve ondertoon heeft. Buiten al dit vind ik het wel een grappig ideetje. Mensen komen elkaar overal tegen op de metro sowieso, maar in zo'n flirtwagon kom je enkel singles tegen. Zo weet je direct of je 'moeite' moet doen of niet. Ik weet niet of er veel gebruik of 'juist' gebruik gaat gemaakt worden van dit initiatief, maar ik zie er ook geen erg in. Ik ben benieuwd naar het vervolg van dit idee!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 03:11.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.