actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 24th October 2012, 14:15
J*rine.Storms J*rine.Storms is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Zoersel
Posts: 115
Test-Aankoop nadert kaap van 150.000 inschrijvingen voor groepsaankoop energie

Test-Aankoop nadert kaap van 150.000 inschrijvingen voor groepsaankoop energie

Al 149.535 Belgen hebben zich ingeschreven voor de groepsaankoop voor energie van Test-Aankoop. Dat staat op de website www.verlaaguwfactuur.be en wordt bevestigd door de consumentenorganisatie. De inschrijvingen lopen nog tot middernacht. .

Na het afsluiten van de inschrijvingen zal een veiling georganiseerd worden onder leveranciers. De veiling zal donderdag en vrijdag plaatsvinden, aldus Ivo Mechels van Test-Aankoop.

Wie ingeschreven is, zal na de veiling een persoonlijk voorstel, aangepast aan zijn energieverbruik, ontvangen van het bedrijf dat de goedkoopste tarieven kon bieden. De contracten treden dan in werking begin 2013.

In België waren er eerder al regionale groepsaankopen, maar het is de eerste keer dat er een nationale groepsaankoop wordt georganiseerd.

Bron: De Morgen
Datum: 24/10/2012

Commentaar:
Ik vind het heel goed dat er de mogelijkheid is om zo energie te kopen aangezien de prijzen voor energie niet goedkoop zijn. Ik vind het ook knap dat de leveranciers een voorstel op maat gaan maken. Ik denk dat het goed is als je u inschrijft want wie weet komt er wel een beter voorstel uit de bus dan dat je nu van contract hebt. Ik hoop dat ze in de toekomst met zo'n initiatieven blijven komen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:15.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.