actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th November 2010, 19:22
Jolien.Helsen Jolien.Helsen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Oud-Turnhout
Posts: 93
Sofie kon nog niet verhoord worden.

Sofie kon nog niet verhoord worden
Advocaat heeft Yasmine gesproken
maandag 08 november 2010, 16u00

De 11-jarige Sofie uit Rotselaar kon nog niet verhoord worden, de toestand van het meisje is nog te slecht nadat ze thuis het hoofd werd ingeslagen. Haar 16-jarige zus Yasmine, de enige verdachte tot hiertoe, zit nog steeds in de jeugdinstelling van Beernem. Ze blijft ontkennen.

Advocaat Geert Jaspaert had dit weekend een gesprek met Yasmine. Over de inhoud daarvan wil hij niets zeggen in het belang van het onderzoek en om haar privacy niet te schenden. Deze week voert het parket van Leuven bijkomende onderzoeksdaden naar de aanval, zo wordt nog altijd gezocht naar het wapen waarmee Sofie werd geslagen.
Speurders vermoeden dat Yasmine haar zus heeft aangevallen aan de hand van bloedsporen op haar kledij, maar wat het motief zou zijn is een raadsel.
Eigen mening:
Het is toch logisch dat dit jonge meisje nog niet verhoord kan worden. Na zo een klap verwacht men al dat er iets uit dat mondje komt. Deze jonge dame is er nog niet goed aan toe, maar dat betekent toch niet dat de onderzoekers haar al moeten komen ondervragen. Dergelijke onderzoeken moeten wel snel gaan. Maar laat er toch een beetje tijd tussen voor het slachtoffer.

Bron: de standaard; http://www.standaard.be/artikel/det...DMF20101108_082
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 8th November 2010, 20:46
lien.lauwers lien.lauwers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Wechelderzande
Posts: 114
Ik vind dat ook. Wat dit meisje heeft meegemaakt is verschrikkelijk. Ik begrijp wel dat in het belang van het onderzoek het belangrijk is dat het meisje zo snel mogelijk verhoord wordt. Maar ik denk dat ze haar beter een beetje rust gunnen. Ik kan me voorstellen in wat voor een belangstelling ze de laatste dagen heeft doorgebracht. Het kind gaat zo helemaal niet tot haar positieven kunnen komen, waardoor het verhoor helemaal niet goed zal verlopen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:10.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.