actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Statistieken, Tabellen, Kaarten & Grafieken > Binnen-...
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 27th September 2011, 10:21
stef.colebunders stef.colebunders is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Geel
Posts: 89
Rapport Vlaamse parlementsleden openbaar

Rapport Vlaamse parlementsleden openbaar

Van alle Vlaamse parlementsleden staan de gegevens online van hun prestaties in het halfrond, en van hoe vaak ze op tv komen. Drie politilogen hebben de gegevens verzameld op een onafhankelijke site.
De site www.zewerkenvoorjou.be geeft weer hoe vaak de parlementsleden tussenbeide zijn gekomen, en hoeveel resoluties en vragen ze mee hebben ondertekend. Opvallend is dat de onderzoekers ook melden hoeveel de politici verdienen aan andere mandaten, en hoeveel seconden ze op tv te zien zijn geweest.

Bezoekers van de site blijken vooral nieuwsgierig naar de prestaties van Bart De Wever (N-VA), Patrick Janssens (SP.A) en Filip Dewinter (Vlaams Belang). Hun pagina's werden al meest geraadpleegd.

Michiel Nuytemans, Mathijs Buts en Tim De Pauw willen met hun initiatief duidelijk maken welke prestaties de Vlaamse politici neerzetten.

Bron: http://www.standaard.be/artikel/det...DMF20110926_162

Mening
Ik heb een beetje getwijfeld waaronder ik dit artikel ging plaatsen. Plaats ik het onder politiek, links of toch maar de statistieken? Uiteindelijk heb ik besloten om het onder de statistieken te plaatsen. Waarom? De site geeft een duidelijk overzicht in grafieken en tabellen over de aanwezigheden, uren op televisie,... van de politici in het Vlaams parlement. Op deze manier krijg je toch een beeld van hoeveel ieder parlementslid aanwezig was. Bovendien kan je ook nagaan welke acties de politici heeft ondernomen. Een ideale manier om na te gaan of jouw stem de moeite waard was.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:02.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.