actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Statistieken, Tabellen, Kaarten & Grafieken > Binnen-...
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 15th August 2007, 18:15
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Stats vreemdelingen/nationaliteit per arrondissement

Statistieken vreemdelingen / Nationaliteit per arrondissement

http://www.dofi.fgov.be/nl/statisti...nten+detail.htm
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 10th October 2007, 13:19
Ruben Buts Ruben Buts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Herenthout
Posts: 73
Question Statistiek Herenthout

Ik vind het een zeer mooie en handige site om te kijken hoeveel 'Buitenlanders' er in je dorp zitten. Maar er zijn ook 'niet geregistreerde mensen' die toch in je dorp leven en die niet in de statistieken terug te vinden zijn dus.
Ik spreek uit ervaring omdat ik dat van mijn dorp wel weet eigenlijk. Ik weet dat er bijvoorbeeld een gezin is van zoveel mensen die net gemigreerd zijn vanuit een bepaald ander land naar Herenthout en dat gezin is met drie personen meer als dat er staat in die statistieken.
Dus totaal betrouwbaar zijn ze niet
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 29th December 2008, 15:40
Jeroen Sueten Jeroen Sueten is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Lier
Posts: 67
Het is wel eens leuk om naar te kijken maar echt het nut zie ik hier niet van in. Of de persoon naast wie ik woon nu Belg, Marrokaan of Amerikaan is maakt me eigenlijk weinig uit. Maar na het bekijken van deze statistieken wordt het wel duidelijk waarom er in lier zoveel ambiance is wanneer Turkije goed scoort op het WK voetbal...
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 30th December 2008, 18:26
Kim Verlooy Kim Verlooy is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2008
Locatie: Olen
Posts: 57
Ik ga volledig akkoord met Jeroen, mij maakt het absoluut niet uit hoeveel "buitenlanders" bij mij in de buurt wonen zolang ik er maar geen last van heb.
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 13th February 2009, 11:23
Sanne Van der borght Sanne Van der borght is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2008
Locatie: Herselt
Posts: 98
Ik schrik er eigenlijk wel van hoeveel buitenlanders er wel niet in België zijn. Zelfs zoveel verschillende nationaliteiten in mijn eigen dorp, dat had ik niet verwacht. Af en toe heb ik het wel moeilijk met sommige immigranten.
Als ze hier in België komen wonen, moeten ze zichzelf ook aanpassen vind ik. Sommigen denken dat ze alles mogen en houden dus ook geen rekening met anderen. Nog anderen maken voortdurend ruzie om gewoon de "grote jan" uit te hangen. Daar kan ik absoluut niet mee om.

Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, in tegendeel. Ik ken zelf veel buitenlanders en dat zijn echt goede vrienden. Als ze hier iets van hun leven willen maken en hun best doen, dan heb ik er alle respect voor!
Met citaat antwoorden
  #6  
Oud 15th February 2009, 15:54
Gertjan.Buyle Gertjan.Buyle is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Zandhoven
Posts: 103
Klein vraagje. Hoe komt het dat er in sommige dorpen zo weinig buitenlanders wonen?

Ik woon in Zandhoven en daar zijn welgeteld 258 buitenlanders. Dat is net 2%!!! van het inwoneraantal. De helft van die "buitenlanders" zijn rijke Nederlanders... Verder woont er 1 Turk en 1 Marokaan in Zandhoven(!)
Ik ga nog moeten geloven dat ik in Fortress Zandhoven leef?
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:01.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.