actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 22nd November 2015, 12:43
maxim.j*nsen maxim.j*nsen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Boechout
Posts: 136
"Metro zou kunnen opengaan ondanks dreigingsniveau 4"

Brussels minister-president Rudi Vervoort (PS) heeft op de RTBF gezegd dat "de metro zou kunnen opengaan ondanks dreigingsniveau 4". Vervoort zei ook nog dat de evaluatie die vanmiddag gemaakt wordt niet in functie van de economische activiteit zal zijn. "Het draait rond de capaciteit aan politie en militairen om het net te beveiligingen", zei hij.

Zie ook video: Koen Geens denkt dat Brusselse metro morgen weer rijdt
Moeten de tienduizenden pendelaars in Brussel een alternatief zoeken voor de metro, die sinds gisteren gesloten zijn? Zo een vaart zal het volgens minister van Justitie Koen Geens (CD&V) niet lopen.

Bron: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2496127

Eigen mening: Ik vind het eigenlijk zeer storend dat er zo veel informatie wordt gegeven in de media. Uiteraard is dat positief dat we van alles op de hoogte zijn, maar ik ben er zeker van dat terroristen aandachtig meekijken. Er zijn veel voorbeelden die ik zou kunnen geven waarvan ik zei dat ze dat beter niet zouden zeggen in het nieuws. Nu ook de metro, of het verstandig is om ze nu al terug te openen, geen idee. Ik weet wel dat er weinig vrijwilligers zijndie de metro willen nemen. We moeten het zeker niet gaan zoeken. Er wordt ook veel te laat ingegrepen. Nu pas mogen telefoongesprekken afgeluisterd worden. Het toppunt is dat de oppositie zegt: "En de privacy van die mensen dan?" Ja hallo, wat willen ze dan liever: de privacy van de mensen beschermen of ontploffen bij een aanslag? Op die momenten begrijp ik het zo goed wanneer het buitenland ons gewoon vierkant uitlacht.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:33.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.