actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 17th June 2018, 22:33
Julie.S*ooren Julie.S*ooren is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2017
Locatie: Oelegem
Posts: 30
Borsten, billen en lippen: al deze plastische ingrepen ondergingen de deelnemers van

‘Temptation Island’ en plastische chirurgie: het is een match made in heaven. Of in Thailand. De deelnemers schuwen de ingrepen niet, en laten ze in sneltempo uitvoeren. Zoals Zwanetta, die een paar dagen terug een borstvergroting liet uitvoeren. Maar ook vollere lippen, een nieuwe neus of een grotere derrière: alles kan en alles mag. Wij lijsten op waarvoor iedereen onder het mes ging.

Nee, het aantal ‘Temptation’-deelnemers die al aan hun lijf lieten werken is niet meer op één hand te tellen. Allerlei schoonheidsklinieken strooien met gratis behandelingen, in ruil voor bakken reclame via de sociale media. Het begint zowaar te lijken op een groepsaankoop.

De ‘Temptation Islanders’ krijgen dan ook veel kritiek. In België is het immers bij wet verboden om reclame te maken voor plastische chirurgie, en dat baart velen zorgen. Ook zender VIJF stelt zich vragen. “We stellen vast dat sommige kandidaten recent benaderd werden om op sociale media reclame te maken voor plastische chirurgie en esthetische ingrepen”, zei woordvoerster Barbara Salomon daar eerder over. “De programmamakers hebben niet alleen hun bezorgdheid geuit over dit nieuwe fenomeen naar alle deelnemers toe, ze hebben hen intussen ook gewezen op de risico’s die dergelijke klinieken met zich kunnen meebrengen. Productiehuis Warner heeft hen op vraag van VIJF met aandrang verzocht om deze posts te verwijderen en geen promotie meer te maken voor plastische ingrepen. Er werd akte genomen van deze nieuwe ‘trend’ en het productiehuis zal bij volgende seizoenen aangepast handelen”. Tot nog toe lijken de deelnemers zich daar echter maar weinig van aan te trekken.

Verleidster Zwanetta


Verleidster Zwanetta liet enkele dagen geleden haar borsten vergoten. Dat deelde ze zelf op Instagram. Ze deed dat bij Essential Aesthetics in Den Haag, waar een operatie tussen de 2.999 euro en de 5.500 euro kost. ”1 dag na de operatie. Ik voel me erg goed, nog wel een beetje stijf, maar ben zo blij dat ik in zo’n zorgzaam team terecht ben gekomen”, schreef ze na de ingreep op Instagram.

Ze was echter niet aan haar proefstuk toe, want eerder liet Zwanetta al haar lippen opspuiten. Bovendien verklaarde de verleidster dat ze nog aan haar schaamlippen wil laten sleutelen. “Ik wil al heel lang een schaamlipcorrectie bij mijn binnenste schaamlippen. Mijn binnenste schaamlippen zijn te groot en daar heb ik veel last van”, zei ze. Of ze de operatie ook effectief laat uitvoeren, zal de toekomst uitwijzen.

Verleidster Maxime

Zwanetta werd op ‘Temptation’ de beste maatjes met verleidster Maxime. Eens terug in eigen land lieten ze hun vriendschap zelfs vereeuwigen met een matching tattoo op hun borstkas. En daar bleef het niet bij, want ook Maxime greep al naar fillers om haar lippen meer volume te geven. Ze ging daarvoor langs bij ‘Betaalbaar Mooier’ in Eindhoven, waar een lipvergroting tussen de 199 euro en 347 euro kost.

Daarnaast onderging ze bij ‘House of Bratz’ een zogenaamde traangootbehandeling, waarbij het gebied rond de ooghoeken wordt opgevuld. Zo zouden wallen en donkere kringen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Die behandeling kost zo’n 300 euro. Eerder liet ze ook al een neuscorrectie uitvoeren.

Verleidster Yana

Aan het uiterlijk van Yana werd al flink geboetseerd. Het begon op haar 18de, toen ze voor een borstvergroting ging. “Als er iets is dat je mooier kan maken en je kan het kopen, waarom niet? Ik ben er altijd al door gefascineerd geweest”, zei Yana daar eerder over.

Sinds ze vervroegd terugkeerde van Thailand bracht ze tal van bezoeken aan de schoonheidskliniek. Ze liet haar lippen inspuiten met fillers, en plant in de toekomst ook een vergroting van haar achterwerk. Dat heeft ze een tijdje geleden via Instagram bekendgemaakt.

Mezdi


Jawel, ook bad boy Mezdi heeft een bezoekje gebracht aan de plastisch chirurg. Hij liet nog geen ingreep uitvoeren, maar ging wel al op verkennend gesprek over een neuscorrectie. “Ik wil het tussenschot van mijn neus weer een beetje recht krijgen. Die heb ik in het verleden meerdere malen gebroken. En een val in het zwembad was de fatale klap”, aldus de ex van Daniëlle. Mezdi gaf toe in het verleden al pogingen ondernemen te hebben om iets aan zijn neus te laten doen, maar dat mocht niet baten. Later dit jaar probeert hij het dus opnieuw. De operatie kost 5.500 euro.

Verleidster Yasmine

Ook Yasmine liet haar uiterlijk onder handen nemen. Zij ging eerder al langs bij ’Swedish Clinic’ in Amsterdam voor een borstvergroting, en liet ook haar lippen opvullen bij ‘Maison Du Belle’. Daar kost de behandeling tussen de 150 euro en 300 euro. Op Instagram pronkt Yasmine met de regelmaat van een klok met het resultaat.

Verleidster Cherish


Cherish wist ‘Temptation’-Tim genadeloos te verleiden, maar in het echt liet zij zich verleiden tot cosmetische ingrepen. Eind maart liet ze voor de eerste keer haar lippen vergroten, en vorige maand werden ze voor de tweede keer onder handen genomen. “Yes happy! 🎉 Met mijn lips! 👄Al vanaf een jong tienertje wilde ik vollere lippen hier zijn ze dan! Onwijs blij ermee 😍”, schreef ze op haar account. Ook zij ging net als Maxime langs bij het Nederlandse ‘House of Bratz’. Cherish is trouwens niet van plan om het hierbij te laten, want op Instagram liet ze weten dat ze snel opnieuw onder het mes zal gaan. Wat ze dit keer wil laten uitvoeren, vertelde ze niet.

Verleidster Laetitia


Laetitia wist met haar “tetten zijn tetten” uitspraak de aandacht naar zich toe te trekken. En nu er nog altijd veel (digitale) ogen op haar gericht staan, kreeg ook zij een aanbieding van ′Essential Aesthetics’ in Den Haag. Laetitia laat er binnenkort haar achterwerk opvullen met een Brazilian Butt-lift, waarbij gebruik wordt gemaakt van eigen lichaamsvet, zoals bij Pommeline.
Het stond al langer op haar verlanglijst. “Het enige waar ik nog van droom, is een groot achterwerk. Als ik genoeg geld heb, laat ik het meteen vergroten”, zei ze in een interview. Ze ging ook al eerder langs bij de schoonheidskliniek. “Drie jaar geleden heb ik mijn borsten laten verkleinen van cupmaat F naar E omdat ik te veel rugpijn had”, gaf ze begin dit jaar toe.

Verleider Fabrizio

Ook Fabrizio heeft zijn weg gevonden naar de plastisch chirurg. ‘Kleurplaat’ liet zijn wallen opvullen, en koos een nieuwe neus uit de catalogus. "Top, dat ziet er al een pak gezonder uit. Ik zie ook niet dat er aan gewerkt werd”, zei hij na afloop van de injecties in zijn rimpels.

Hij had de smaak te pakken, op 16 juli wordt zijn neus verkleind en wordt er een bultje weggenomen. “Ik heb een typische Griekse neus, hé. Maar binnenkort dus niet meer”, aldus de vriend van Pommeline. Op zijn Instagramprofiel deelde hij een simulatie van z’n nieuwe neus.

Megan

Megan deed met haar vriend Kevin mee aan ‘Temptation Island’. Door haar deelname kreeg haar zelfvertrouwen een enorme boost, en dat heeft zich vertaald in uitdagendere looks. Ook zij liet dan ook fillers injecteren in haar lippen, en deelde het resultaat trots op Instagram. Ze liet haar ingreep uitvoeren bij ‘Artz Medical’ in Rotterdam, waar zo’n behandeling tussen de 125 euro en 225 euro kost.


Verleidster Chloé


Chloé verklapte op de bank van Goedele Liekens bij ‘Goedele on Top’ dat ook zij haar lippen liet opspuiten. Die behandeling werd haar net zoals bij haar collega’s gratis aangeboden. “Maar ik heb dat niet te fel laten doen”, aldus Chloé. Ze zette wel meteen de puntjes op de i. “Aan mijn lijf gaat niets gebeuren”, zei ze. Of dat ook echt zo zal blijven, zal de toekomst moeten uitwijzen.

Bron: HLN 12/06/18 https://www.hln.be/showbizz/borsten...sland~a433e08b/

Eigen Mening:
Ik hoef niet te zeggen dat dit artikel boecht is, want dat is wel duidelijk. Toch ligt dit onderwerp wat gevoelig bij sommigen en wekt het veel interesses op.

Plastische chirurgie wordt vaak negatief in de aandacht gebracht. Het is heel fake. Toch zal je ervan schrikken hoeveel mensen al een plastische ingreep hebben ondergaan of hoeveel mensen dat van plan zijn. Ik hoor heel vaak mijn omgeving zeggen dat ze graag dit en dat en nog wat van dat aan hun lichaam zouden willen veranderen. Dat doet me heel erg pijn om te horen, want niemand is perfect en iedereen is mooi hoe hij of zij is. Maar als ik eerlijk mag toegeven, zou ik ook graag veel aan mijn lichaam wllen veranderen. Het is volgens mij gewoon de realiteit. Iedereen zou wel graag naar het beeld van perfectie willen streven.

Daarvoor keur ik niet alle plastische ingrepen toe. Ja, sommige wel. Een vriendin van mij heeft op haar 17/18 jaar ee borsverkleining laten doen. Dit was niet voor haar uiterlijk, maar voor haar medische klachten. Oké, het is een heel jonge leeftijd om een ingreep te ondergaan, maar ik begrijp het wel. Ze had enorm veel rugklachten dat ze op verschillende manieren heeft proberen op te lossen, maar zonder resultaat. Na deze ingreep is haar leven echt veranderd. Ze is nog altijd heel tevreden van haar ingreep wat ik volkomen begrijp.

Wat ik wel goed vind, zoals in dit artikel wordt vermeld, is dat het verboden is om reclame te maken voor plastische chirurgie. Toch kom ik dit jammer genoeg nog te vaak tegen op de sociale media. Beroemdheden moeten juist een voorbeeldhouding aannemen. Ze beseffen denk ik niet hoeveel mesnen (vooral jonge meisjes) naar hen opkijken. Als zij al verschillende ingrepen laten doen om een 'perfect' uiterlijk te hebben ,stimuleren ze hun volgers om dat ook te doen.


Ik ben ook wel geschrokken van de prijzen van zo'n ingreep. Oké, het is niet goedkoop. Toch had ik het duurder verwacht. Omdat de ingrepen betaalbaar zijn, laten mensen het ook meer doen. Een heel jammere zaak.


Toch begrijp ik beide kanten. Ik zou ook graag vee aan mijn uiterelijk veranderd zien. Daarvoor is het niet altijd goed, nodig of beter. Ik denk dat het gewoon belangrijk is dat je je goed voelt in je eigen lichaam.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:33.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.