actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th December 2016, 22:21
Emily.t*els Emily.t*els is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Geel
Posts: 27
Trump: "Niemand weet of klimaatverandering echt is"

De toekomstige Amerikaanse president Donald Trump heeft zijn twijfel over de klimaatverandering bevestigd. Trump zei vandaag aan de zender Fox News dat niemand precies weet of de klimaatverandering echt is.

Trump gaat na of de Verenigde Staten uit het klimaatakkoord van Parijs kunnen stappen. Trump beklemtoonde dat hij de milieureguleringen moet afwegen tegen het feit dat producenten in China en elders kunnen werken zonder de beperkingen waar hun Amerikaanse concurrenten mee te maken hebben.

Bron:
http://www.demorgen.be/nieuws/trump...ht-is-be59b8a1/

Mijn mening: Iedereen heeft uiteraard zijn eigen mening over klimaatverandering. Bepaalde bronnen zoals de morgen waarvan ik dit artikel genomen heb, geven aan dat er nochtans al een aantal serieuze dingen gebeurd zijn door deze zogenaamde klimaatverandering in de VS. Een voorbeeld hiervan zijn de bosbranden die verdubbelen (bron: http://www.demorgen.be/wetenschap/k...in-vs-b944a701/). Men weet in dit artikel te vertellen dat deze bosbranden tot stand zijn gekomen door de toenemende droogte en stijgende tempraturen. Amerikaanse universiteiten hebben dit onderzocht en het blijkt een feit te zijn dat er degelijk een klimaatverandering aan de gang is in de VS. Mijn mening hierover is dat er geen dergelijke feiten zijn. Wat is klimaatverandering? Voor deze universiteit is het misschien een andere definitie dan voor Trump. De natuur alleszins volkomen onbegrijpelijk. Het kan zijn dat er wat veranderingen zijn qua klimaat ja, maar dat wil niet meteen zeggen dat er een levensbepaalde klimaatverandering is. Zoals ik al zei, gaan we het nooit juist weten dus ik denk ook niet dat Trump hier meteen met bepaalde connecties moet gaan snoeien. Het kan uiteindelijk geen kwaad om het zekere voor het onzekere te nemen.

Laatst aangepast door Emily.t*els : 11th December 2016 om 22:26.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:14.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.