actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th November 2013, 06:06
M*cklin.dekeersmaeker M*cklin.dekeersmaeker is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Olen
Posts: 25
Duizenden bejaarden wachten op griepspuit

Enkele duizenden bejaarden moeten langer wachten op hun griepspuit dan voorzien. De levering van vaccins aan alle 700 Vlaamse woon- en zorgcentra heeft flinke vertraging opgelopen. Dat bevestigt het Vlaams Agentschap Zorg en Gezondheid (VAZG) "Blijkbaar heeft de firma Abbott Products moeite om de vele *bestellingen te verwerken", luidt het. Een aantal dokters trekt aan de alarmbel bij het Vlaams Artsensyndicaat. Zo zou onder meer in Gent nog geen enkel vaccin zijn geleverd in de rust- en verzorgingstehuizen. "Het wordt stilaan tijd", klinkt het bezorgd. Bij het VAZG doen ze er inmiddels alles aan om de zaken vooruit te laten gaan. "Toch is er geen reden tot paniek", zegt woordvoeder Jan Eyckmans. "De griep is nog niet in het land. Er is nog meer dan een maand tijd voor vaccinaties."

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetens...riepspuit.dhtml

Eigen mening: Ik vind het niet kunnen dat het zo lang duurt om de spuiten te leveren. Oudere mensen zijn heel gevoelig aan de griep en het kan hen fataal worden. Ik vind dat de firma dan maar wat vroeger aan de bestelling moest beginnen. Jan Eyckmans zegt: " De griep is nog niet in het land." Maar ik ken mensen die nu al last hebben van de griep. ik vind het dus niet kunnen, ze moeten op tijd zijn met die spuiten. De bejaarden hebben daar recht op !
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:38.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.