actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 28th November 2015, 20:51
pauline.p*cqueur pauline.p*cqueur is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2015
Locatie: geel
Posts: 70
‘Topman Audi moet op het matje komen voor milieuschandaal’

‘Topman Audi moet op het matje komen voor milieuschandaal’

Topman Rupert Stadler van Audi is door de raad van bestuur van moederbedrijf Volkswagen ter verantwoording geroepen over het dieselschandaal. Dat meldde de Süddeutsche Zeitung zaterdag op basis van bronnen rond het toezichthoudend orgaan.

De raad van bestuur wil weten hoe het kan dat Audi in eerste instantie ontkende dat auto’s van het luxemerk met een 3.0 liter dieselmotor waren uitgerust met mogelijke sjoemelsoftware om vervolgens onlangs te moeten toegeven dat het wel zo is.

De bestuurders willen ook weten wat Audi doet om de daders te vinden. Volgens de krant komt de raad donderdag bijeen.

Audi gaf eerder deze week aan de Amerikaanse autoriteiten toe dat nog eens 85.000 auto’s met een 3.0 liter dieselmotor illegale software bevatten, waarmee mogelijk de uitstoot van schadelijke gassen is gemanipuleerd.

bron:
De Standaard, 28 november, http://www.standaard.be/cnt/dmf20151128_01994806

mening: We hebben het nu al weken over het dieselschandaal. We hebben het erover hoe erg we dit vinden. Ik ben het hier ook helemaal mee eens, maar moeten we misschien is niet beginnen nadenken hoe we dit kunnen oplossen? We gaan niks oplossen door er over te blijven praten. We moeten in actie schieten als w willen dat dit opgelost wordt. Ik vind dan ook dat we in de toekomst moeten nadenken hoe we zo een bedrog kunnen voorkomen. Ik vind dat we dit van dichter bij moeten opvolgen zodat dit niet meer kan gebeuren. ik vind ook dat dit beboet moet worden. Dit zal er misschien voor zorgen dat ze langer zullen nadenken voor dat ze dit nog eens doen.
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:54.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.