actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 12th November 2009, 20:47
jeroen.ooms@edu.khk. jeroen.ooms@edu.khk. is offline
Jeroen.Ooms
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Merksplas
Posts: 47
Ontsnapte gevangene justitiepaleis opgepakt in Jette

Ontsnapte gevangene justitiepaleis opgepakt in Jette

Yassine D., die uit het Brusselse gerechtsgebouw ontsnapte op 15 januari 2009, is deze voormiddag in Jette opgepakt. Dat heeft het parket laten weten. De man, en drie medeplichtigen, waren vandaag betrokken bij een poging tot carjacking.

De vier mannen stonden op het punt om een gewapende overval te plegen toen ze opgepakt werden. Ze bleken in het bezit van verscheidene vuurwapens.

Voortvluchtig

Yassine D. is een van de twee gevaarlijke individuen die in januari ontsnapten uit het Justitiepaleis in Brussel met hulp van een derde. Ze waren opgesloten wegens een hold-up.

Een van de opgepakte mannen was al voortvluchtig sinds juni 2008. Een politieman raakte gewond toen hij bij een huiszoeking op de vlucht sloeg. De laatste twee opgepakte mannen werden veroordeeld tot gevangenisstraffen van tien en twaalf jaar voor gewelddadige diefstallen. (belga/adv)

bron:http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bi...-in-Jette.dhtml

Ik snap niet dat ontsnapte gevangenen zolang vrij kunnen rondlopen. Zij hebben bijna 11 maanden rondgelopen zonder opgepakt te worden. Dan vraag ik mij af of de politie zich daar wel serieus heeft mee beziggehouden, maar het is natuurlijk wel goed nieuws dat ze nu opgepakt zijn.
Nog iets dat ik niet begrijp is dat je als voortvluchtige crimineel niet naar het buitenland vlucht of zo. Maar het is goed dat ze dit niet gedaan hebben, want nu zullen ze wel hun verdiende straf krijgen. Het is natuurlijk ook dom om als voortvluchtige crimineel een carjacking te plegen. Dat is gewoon vragen om opgepakt te worden.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:07.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.