actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Gezondheid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 5th November 2009, 10:12
Ashley.Knegtel Ashley.Knegtel is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Grobbendonk
Posts: 76
Bijna alle BV's gebruiken botox

"Acht op de tien Vlaamse tv-gezichten gebruiken botox. Het taboe is weg", zegt Mark Joris van esthetisch centrum Euroclinix. Een rondvraag door de krant Het Laatste Nieuws in BV-land brengt aan het licht dat onder meer Peter Van Asbroeck en Phaedra Hoste 'gebruikers' zijn. En volgens Hoste zijn zij lang niet alleen. "99% van de BV's laat zich tegenwoordig bijspuiten."

Een Joyce'ke doen
Ook Joyce De Troch (35) laat al jaren af en toe een spuitje zetten. "Maar toen ik zwanger was en borstvoeding gaf, ben ik er wel mee gestopt. Botox blijft tenslotte vergif en ik wou niet het risico nemen dat het in mijn bloedbaan terechtkwam. Eens mijn kind volledig van me is losgekoppeld, zal ik het opnieuw overwegen. Trouwens, zoals je weet heb ik de gewoonte om soms mijn rechterwenkbrauw wat te liften. In de chirurgen en botoxwereld heet dat al een 'Joyce-Look'. Ik hoor zelfs dat mensen bij hun arts vragen om een Joyce'ke'.»

"Kon niet meer fronsen"Axelle Red (41) liet botox inspuiten en een aantal kleine veranderingen uitvoeren. "De botox die ik liet inspuiten, is er alweer uit. Gelukkig, want op de duur kan je niet meer fronsen met dat spul in je voorhoofd. Maar niet iedereen wordt mooi oud en we hebben het recht om in te grijpen. Ik vind het fantastisch dat al die mogelijkheden er zijn. Naast die botox heb ik nog wat kleine dingetjes laten veranderen. Niemand wil graag plaatsruimen.»

"99% van de BV's wordt bijgespoten""
Mijn eerste spuit dateert van dik tien jaar geleden. Toen ik als model voor een badpakkenshoot stond. Ik had een frons tussen mijn wenkbrauwen. Wat normaal is als je constant tegen de zon in kijkt. Maar het was onaanvaardbaar voor het agency. Er werd me aanbevolen om die rimpel te laten vastzetten. Niet om te lachen, die venijnige prikken. Ik heb al zeker tien kuren achter de rug", getuigt Phaedra Hoste (38). "Om zo lang mogelijk mee te draaien. Om er fris uit te zien. Als de middelen er zijn, waarom zou ik het dan niet doen? Iedereen is baas over zijn eigen lichaam. Trouwens, 99% van de BV's wordt bijgespoten", weet ze.

"Pijnlijk!"
Maar ook mannelijke BV's laten al eens een spuitje zetten, zoals Peter Van Asbroeck (47). "Ik ben vroeger gesneuveld door de acne. Putjes in mijn wangen, waarvoor een dermatoloog mij biostimulatie gaf. Op één van die consultaties, toch al tien jaar geleden, heb ik ook een botox-spuit gevraagd. Uit nieuwsgierigheid, want volgens die man zaten zowat alle Amerikaanse acteurs aan dat spul. Pijnlijke
ervaring! Na een paar maanden was het uitgewerkt.»

Eigen mening:
Ik ben er eigenlijk toch wel van verschoten dat zoveel BV's botox gebruiken. Dan vraag ik mij af hoeveel "natuurlijke schoonheden" er dan nog zijn in de bv-wereld?
Ik heb gehoord dat botox een verlamming van de spieren zou zijn? Dit is volgens mij toch een vreemde gedachte als je zo'n spuit laat zetten.
Geef mij maar de naturel look!

Bron:
Bijna alle BV's gebruiken botox, (http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebr...ken-botox.dhtml), (5 november 2009).
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:23.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.