actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 7th March 2018, 13:43
Ruben.P*eters Ruben.P*eters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Herentals
Posts: 52
Waar is jongetje op de Tiense suiker naartoe?

De typische cassonade-verpakking van Tienen ziet er momenteel even anders uit. Het jongetje dat normaal aan tafel zit, klaar om in een pannenkoek te bijten, is spoorloos verdwenen.

De Tiense cassonade wordt in de volksmond vaak ‘kindjessuiker’ genoemd, naar het jongetje dat al jaren op de verpakking prijkt. Het kind verdwijnt nu echter tijdelijk van het product, naar aanleiding van een campagne van Child Focus. De organisatie die zich inzet voor vermiste en seksueel uitgebuite kinderen blaast dit jaar 20 kaarsjes uit en roept via de Tiense suiker iedereen op om hun opsporingsberichten te delen op Facebook. “Geef de hoop nooit op, samen vinden we ze wel”, klinkt het.

bron: https://www.hln.be/nieuws/binnenlan...artoe~a164e344/

eigen mening: Ik schrok me bijna een ongeluk toen ik de kop van dit artikel las. Het legendarische kindje op een pakje "Kinnekessuiker" verdwenen? Ik was al bijna bezig met moord en brand te schreeuwen toen ik las dat dit slechts om een tijdelijke campagne ging om aandacht te vragen voor Child Focus. nu ik dat weet ben ik eigenlijk wel fan. Ik kan het mij niet voorstellen om mijn kind als vermist te moeten opgeven. Het moet voor de ouders afschuwelijk zijn om jarenlang in onwetendheid te leven. Ik vind dat Child Focus prima werk levert en best wel wat meer aandacht mag krijgen. Daarom heb ik deze ochtend de mensen op de bus bespaard van mijn luidkeels protest tegen het onthoofden van "kinnekessuiker".
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:44.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.