actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 4th December 2012, 20:14
Lore.Vanmarcke Lore.Vanmarcke is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: St.-Antonius Zoersel
Posts: 89
Student vermoordt moeder en grootmoeder om op de computer te kunnen spelen

Opdat hij in alle rust op de computer zou kunnen spelen, heeft een Oekraïner zijn moeder en grootmoeder met een hamer doodgeslagen. De vrouwen hadden de 20-jarige student herhaaldelijk aangespoord eindelijk werk te zoeken in plaats van zoveel tijd te verspelen voor het scherm.
Een rechtbank van de vroegere Sovjetrepubliek veroordeelde de jongeman nu wegens dubbele moord tot 15 jaar gevangenis. Dat deelde het Openbaar Ministerie in de stad Charkov dinsdag mee. Pas drie weken na het bloedbad had de politie na een tip van de buren de slachtoffers in de woning van de student ontdekt. De buren hadden een onaangename geur opgemerkt.

Bron: De standaard - 4 december 2012 - http://www.standaard.be/artikel/det...121204_00391292

Eigen mening: Dit is het bewijs hoe erg sommige mensen zijn en zeker tot wat ze in staat zijn. Kijk nu naar die lijnrechter die gestorven is door slagen en schoppen van spelers van 15-16 jaar.(http://www.standaard.be/artikel/det...ord=lijnrechter)
Alsook de gevallen van zinloos geweld die de afgelopen weken zijn gebeurd in Antwerpen. Het is extreem en ik vrees dat dit niet verbeterd. Deze jongeman moord zelfs zijn eigen familie uit om op de computer te spelen. Nog erger dat hij hier achteraf, volgens mij, niet veel spijt van heeft. Dit vind ik omdat hij de lichamen niet heeft laten begraven of iets heeft opgebiecht aan de politie. Hij heeft ze gewoon drie weken laten liggen in hun eigen huis. Al een geluk dat de buren dit opgemerkt hebben. Ik hoop dat wij later de jeugd iets meer kunnen bijbrengen en dat zij tot het besef komen dat dit niet de juist en correct is! Één woord: VERSCHRIKKELIJK!!

Laatst aangepast door Lore.Vanmarcke : 4th December 2012 om 20:40. Reden: fout opgeslagen
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:29.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.