actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 9th December 2014, 18:20
mathias.s*erkens mathias.s*erkens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Beerse
Posts: 40
Man in levensgevaar na zinloos geweld in Brussel

De man die zaterdagochtend aangevallen en in elkaar geslagen werd op de Brusselse Anspachlaan, is niet overleden maar verkeert in kritieke toestand. Dat meldt het Brusselse parket. Eerder had het parket gemeld dat de 32-jarige man aan zijn verwondingen overleden was maar dat blijkt niet te kloppen, zegt parketwoordvoerster Ine Van Wymersch.

Het incident gebeurde zaterdagochtend rond 05.00 uur, op de Anspachlaan in Brussel. Verschillende getuigen zagen hoe drie personen een man aanvielen en in elkaar sloegen, om er vervolgens vandoor te gaan. De hulpdiensten brachten de zwaargewond man over naar het ziekenhuis, waar hij nog steeds in zeer kritieke toestand verkeert.

Het Brusselse parket heeft intussen een gerechtelijk onderzoek geopend voor poging doodslag, onder leiding van onderzoeksrechter Grégoire. In het kader van dat onderzoek is de familie van de man gevonden en op de hoogte gebracht. Van de daders ontbreekt voorlopig elk spoor.

Bron: Het Laatste Nieuws 09/12/2014 http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...e-Brussel.dhtml

Mening:
De jongeren zijn zo hard veranderd, vroeger gingen ze weg om te feesten en zich te amuseren nu gaan ze weg voor mensen zinloos aan te vallen. De man in kwestie was een dakloze man, die man heeft het al moeilijk genoeg en deed niemand kwaad. IK hoop dat ze de daders heel snel vinden, en wat mij betreft krijgen ze een flinke cel straf.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 9th December 2014, 18:31
M*thi De Pauw M*thi De Pauw is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Vorselaar
Posts: 142
En dan verschieten sommige politici ervan dat de mensen vooroordelen hebben over onze hoofdstad. Ik heb er in ieder geval wel aangezien ik elke dag in de krant lees dat er wel iemand is neergestoken of dat er bendes met automatische geweren door de straten rijden. De burgemeester noemt het dan een 'fait divers'. Right. Natuurlijk mijnheer de burgemeester, zoiets gebeurt in elke grootstad hoor. Ok, het gebeurde onlangs ook in de Turnhoutsebaan in Antwerpen maar dat laten we even terzijde.

De wereld is om zeep of zo lijkt het toch. Waar is het respect, het fatsoen voor elkaar gebleven? Wanneer ik 's avonds door Antwerpen loop op weg naar mijn vriendin, kijk ik soms toch over mijn schouder. Door artikels als deze.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:53.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.