actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th December 2014, 11:14
Thomas S*essens Thomas S*essens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2014
Locatie: balen
Posts: 20
KVC Westerlo zet niet alleen in op voetbal

Westerlo - KVC Westerlo wil als 'Ploeg van de Kempen' niet alleen een sportieve, maar ook een belangrijke sociale rol vervullen. Daarom zet de club in op extra projecten om iedereen sociaal betrokken te maken. In januari start de club met twee nieuwe initiatieven.

Het eerste nieuw project van KVC in januari is Start to get fit. “Heel veel ouders die hun kinderen naar de training brengen, gaan tijdens de training van hun zoon individueel sporten of blijven in het themacafé zitten”, zegt community manager van ’t Kuipje Kurt Van Diest. “Onder begeleiding van een loopcoach willen we hen tijdens Start to get fit elk op eigen niveau verantwoord laten sporten.”

Het tweede project bouwt voort op de Westel Circle. Dat samenwerkingsverband van KVC met omliggende voetbalclubs werd een aantal jaar geleden opgestart. “Via het samenwerkingsverband kan de kwaliteit van de jeugdopleiding van de regionale clubs verbeterd worden. Bovendien vindt onze club het belangrijk om zich via deze weg regionaal te verankeren”, zegt Van Diest. “Een winwinsituatie voor iedereen dus.”

Binnen die Westel Circle start volgend jaar een milieuproject rond zwerfvuil. “In ons samenwerkingsverband zitten 28 clubs, dus dit project kan een grote impact hebben in de regio.”

http://www.gva.be/cnt/dmf20141208_0...n-in-op-voetbal (8/12/2014)

eigen mening: Ik vind het een goed initiatief van Westerlo. Zelf heb ik er gevoetbald en weet ik hoe vaak ouders naast de rand van het veld staan om naar de training te kijken. Dat de ouders nu zelf een sportieve activiteit hebben om te doen terwijl hun kinderen aan het sporten zijn vind ik een heel goed idee.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:09.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.